Tsjechië en interactieve kaarten

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Deze kaart valt mij betreft in de categorie "Nutteloos".

Als ik kijk in "onze" buurt dan zie ik twee kuiltjes die geen naam mogen hebben terwijl echt heel slechte stukken weg totaal niet in kaart gebracht zijn. De informatie is verre van compleet en actueel.

Leuk idee maar slecht uitgewerkt helaas.
 

kuurgast

Donateur
Restaurace McDonald's.

31-mcdonaldsmapy.png


Voor de macfans die niet zonder hun favoriete voedsel kunnen de mcdonaldsmapy.cz/.
Om het simpeler te maken is er een app van locatie-vinder en menukaart-pdf.
 

kuurgast

Donateur
images


Overzicht kwaliteit van het zwemwater in Tsjechië dat op 185 locaties wordt gecontroleerd in opdracht van het Ministerie van Volksgezondheid/MZCR is te vinden op koupacivody.cz.
De locaties worden iedere 2 weken gecontroleerd (soms eens per maand) van begin juni tot eind augustus.
 

kuurgast

Donateur
Deze kaart valt mij betreft in de categorie "Nutteloos".
@ Gorrit ,de betreffende kaart wordt nog wel bijgewerkt en de gemeentes doen wel iets met die gegevens. :)

pivo.bmp.png


Wat veel forumleden zeker zullen waarderen is de interactieve kaart met minipivovary/mini-bierbrouwerijen in Tsjechië.
Op die website staat ook de bierfestival-agenda bij Kalendárium.
Voor mensen die liever een echte kaart gebruiken is er ook een papieren versie.
 

kuurgast

Donateur
Wintersportkaart in Tsjechië.

526754_374179449343387_272249593_n.jpg


Meer dan 400 skigebieden en pistes van kleine privé ski-liften en pistes tot grote skigebieden met moderne diensten en liften op skiarealy-sjezdovky.cz (voorheen skimapa ,cz).

mapa.png

Andere website is snehomat.cz Lyžařská střediska/skigebieden - Tsjechië.
Als je daar op de skigebieden klikt zie je lijst met welke pistes er zijn : blauw ,rood + zwart.
Kleine vertaling: mimo provoz=buiten gebruik + není známo=niet bekend.
 
Bovenaan