Tsjechië en interactieve kaarten

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Boerenmarkten en regionale producten.

images

Overzicht van bio-info.cz met boerenmarkten.
Het in- en uitzoom-teken is niet goed zichtbaar maar zit links onder de richting wijzer.
Klik op de tekens en dan rechts onder op "další informace" dan zie je datums van de markten en kaart.

images

nalok.cz heeft boerenmarkten en boerderij-winkels/bedrijven.

images

Voor regionale producten klik op het kaartje rechts van regionalni-znacky.cz dan zie je wat er in die regio verkrijgbaar is.
 

Jonathan R

Geroyeerd Lid
ontzettend bedankt voor al de kaartjes nu weet ik dat ik voor de boerenmarkt en electrische fietsen in Domazlice moet wezen .

De volgende keer dat ik de sleurhut achter de C5 hang kan ik een camping plannen met het campingkaartje:top:

Denk dat dat heel snel zal wezen:tong::ja:.
 

kuurgast

Donateur
Zlatý pruh Polabí/Gouden Streek rond de Elbe.

6cs.jpg


Op de kaart van polabi.com/modules/mapy toeristische bestemmingen in de regio Polabí/Elbe.
Vertaling van de rechterkolom die je verder kan uitklappen:
# Turistické cíle/Toeristische bestemmingen
# Instituce/instelling
# Ubytování a stravování/Hotels en restaurants
# Kultura/Cultuur
# Sport, rekreace/Sport, recreatie
# Firmy/Bedrijven

Verder vind je op de Tsjechische versie van polabi.com Hrady a zámky/Burchten en kastelen en musea etc.
 

kuurgast

Donateur
Overzicht LPG tankstations.

images


Overzicht waar je LPG kan tanken kan je vinden op lpg.cernosice.cz.
Op bovenste kaartje voor de regio klikken en onderste kaart inzoomen voor de dichtstbijzijnde LPG- tankstation met openingstijden en de coördinaten voor de navigatie.
Met dank aan mark .cz.
 
AED Defibrillatoren overzicht per regio

Voor een ieder die woont in Tsjechië of vaak in dezelfde regio verblijft:
een overzicht met AED defibrillatoren in de regio. In Tsjechië zie je ze nog niet zoveel als in Nederland maar er komen er steeds meer. Als ik het goed begrijp is dit slechts een selectie, een goede reden om binnenkort eens in uw Tsjechische omgeving te kijken waar de dichtstbijzijnde AED hangt!! Misschien dichterbij dan je denkt. Ook voor diegene zonder reanimatiecursus, je redt er levens mee!

AED.jpg
 
Bovenaan