Trutnov en omgeving

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Esthertje

Geroyeerd Lid
Om te vieren dat Coosnaampje en haar man Ray de koop van hun pand helemaal rond hebben, zijn we gisteravond wezen eten in Villa Krenov. Hartstikke lekker, mooie tent. En hele gunstige prijzen. (hoofdgerecht rond de 70-80 kc). De kelner lijkt Hightower wel, die was zeker 2.10, spreekt ook een lekker woordje Duits en vond het erg grappig dat we ook wat Tsjechisch brabbelde. Dit restaurant is dus zeker een aanrader en op loopafstand, dus de auto kan blijven staan. :D Website is http://www.vila-krenov.cz/

Ook een aanrader is Chata u Krakonose in Bobr, vlakbij Krenov. Hier meermaals gegeten, erg lekker en gezellig Website is http://www.ukrakonose.cz/ Maar deze is pas weer open vanaf 1 juli 2006.
 
Kijk, daar heb ik wat aan Esthertje !:toppie:
Op loopafstand is altijd goed natuurlijk :) dat heb ik de vorige keren in Tsjechië wel gemist hoor een goed restaurant op loopafstand...

Op de website van dat andere restaurant staan foto's van al hun gerechten, dat is altijd makkelijk... Zag dat ze daar ook Forel serveren :toppie:

Dat gaat helemaal goed komen :)
 
Polen

Vraagje aan Klaverik :

In één van de topics verwijs je naar "leuke stadjes in Polen"
Daar we oon in deze grensstreek gaan verblijven en een bezoekje aan Polen wel zien zitten graag wat bijkomende informatie..

Alvast bedankt

omer
 
Goed, nog een paar dagen en dan vertrekken we.... Afgelopen weekend nog even snel een hoop geld uitgegeven, maar nu zijn we er echt helemaal klaar voor....

Snezka, here we come !
 

Bijlagen

  • rugdrager.jpg
    rugdrager.jpg
    25 KB · Bekeken: 32
Freddy2005 schreef:
Wat is Jetske al een flinke meid geworden zeg !
Kleine meisjes worden groot Freddy en snel ook :lmfao: Ze weegt alweer bijna 7 kg en is zo'n 70cm lang...

Esthertje schreef:
Nou Arno, het is te zien dat jullie er helemaal klaar voor zijn, heel veel plezier
Ja hoor, we hebben nog een paar dagen om alle spullen in te pakken (en te puzzelen hoe we het de auto ik krijgen), maar dan komen we die kant op... Zag trouwens dat het weer wat minder wordt...nouja het kan nog bijtrekken als we daar zitten natuurlijk... en anders komen we gewoon 2 weken lang koffie drinken in Javornik :lmfao:

Volgens de TomTom is het slechts 18.4 km en 0:24 min. :D
 
uhhh.. jaaa... nou.... deze TomTom hebben we geleend voor de vakantie...
Mijn navigator op de passagiersstoel zat trouwens wel gelijk de TomTom te corrigeren... kan nog wat worden met die 2 :)
 
Arno schreef:
Mijn navigator op de passagiersstoel zat trouwens wel gelijk de TomTom te corrigeren... kan nog wat worden met die 2 :)
Bekend verschijnsel, maar dat moet je onmiddellijk keihard de kop in drukken! :kwaad:
TomTom lijkt soms een wat eigenaardige route te kiezen, maar blijkt in 99,9% van de gevallen gelijk te hebben. :D
 
Ja, alleen als ik de voor de TomTom een andere route kiest blijft deze aardig en verzint supersnel een alternative route, als ik voor mijn navigator op de passagiersstoel een andere route kiest hoor ik dat de rest van de vakantie.....
 
hoi

wij gaan komende vrijdag ook naar Tsjechië
naar het plaatsje svoboda nad upou
ben de site aan het nakijken waar ik allemaal nog heen kan
veel al gezien en veel staat al in de forum
ik zoek alleen nog grotten en watervallen maar dan in de buurt
iedereen die nog gaat
een prettige vakantie
kom ik leuke dingen tegen dan meld ik het ...:deuk:
 
hoi

snelle reacktie

ik ga daar zeker even kijken

het is in de buurt leuk ritje ook onder weg veel te zien

bedankt

ps kun je me ook nog blij maken watervallen/tjes

groetjesssssssss:)
 
gerben schreef:
.......ik zoek alleen nog grotten...
Ook redelijk in de buurt ligt Dobrošov. Geen grotten maar bunkers (Pevnost Dobrošov) die ondergronds met elkaar zijn verbonden, zie kaartje.
Het bunkercomplex ligt diep ondergronds.
Je moet geen claustrofobie en/of hoorgtevrees hebben en een beetje goed ter been zijn, er zijn flink wat trappen te beklimmen en af te dalen.
Tip: Neem een trui of jas mee
 

Freddy2005

† In Memoriam
Gorrit schreef:
Ook redelijk in de buurt ligt Dobrošov. Het bunkercomplex ligt diep ondergronds.
Je moet geen claustrofobie en/of hoogtevrees hebben en een beetje goed ter been zijn, er zijn flink wat trappen te beklimmen en af te dalen.
Tip: Neem een trui of jas mee

Dan is Stachelberg toch een stuk dichter om niet te zeggen naast de deur. bunkercomplex
 
Bovenaan