Troubky (Moravië)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie is bekend met Troubky in Moravië?

Hoi, hier Brit.
Ben eigenlijk nog maar net terug en ik ben al aan het kijken voor de volgende zomer.Nu heb ik een huisje gevonden in Moravie,in het plaatsje TROUBKY. Is daar al iemand geweest of kent iemand het dorpje en de omgeving.
Ik heb al zin om terug te vertrekken,maar zal een jaartje moeten wachten vrees ik.
Alvast bedankt.
Groetjes Brit.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Re: Wie is bekend met Troubky in Moravië?

Brigitte, dit zal iets te ver zijn voor Pepo om even over en weer te fietsen. We hebben echter nog tijd zat om er iets van te maken !
 
Re: Wie is bekend met Troubky in Moravië?

hallo! het is dicht bij kromeriz, een hele mooie stad. de omgeving zelf is vrij vlak en omliggend zijn veel boerenlandschappen, boerenbedrijven. vanuit troubky zijn wel leuke uitstapjes te maken als je een eindje wilt rijden, in de directe omgeving denk ik dat je snel bent uitgekeken misschien, maar goed, smaken verschillen:-)
kijk op www.troubky.cz.
groetjes Ruud
 
Re: Wie is bekend met Troubky in Moravië?

Het ligt in de buurt van Prerov aan de rivier Becva.
Bij de overstromingen in 1997 zijn daar een heleboel huizen weggespoeld. Ik weet niet of het juist is dat jij schrijft dat het in de buurt van Kromeriz is.
 
Mischien is het wel wat ver voor Pepo,maar we zijn er dan 14 dagen en als hij bij onze aankomst al vertrekt moet dat wel lukken denk ik.Maar het zal dan wel beter zijn als we ergens op het middelpunt eens afspreken.Maar dat is nog ver weg nu.

Trouwens,men verslagje al gelezen?Het staat in "Hoe was jouw vakantie in Tsjechie" onder
"mooi vakantieland".
 

Freddy2005

† In Memoriam
Re: Wie is bekend met Troubky in Moravië?

Brigitte, ik bedoelde het maken van de nodige foto's vooraf en het inwinnen van info over een winkeltje, een terrasje en een restaurantje.... zoals hij dit jaar gedaan heeft voor u.
smile.gif
 
Hee..
wij zijn 2 meiden van 14 en gaan deze zomer op vakantie naar Troubky.
wij zijn nog nooit in Tsjechië geweest, en zouden willen vragen of er mensen zijn die een paar leuke dingen weten om naar toe te gaan?

groetjes Louise &. Lisa
 
Hoi Lisa en Louise,
Ten eerste heel erg welkom op het forum.
Ikzelf ken Troubky niet, maar er is al wel over geschreven op het forum, dus als je even de zoekfunctie gebruikt,rechtsboven, dan kom je vanzelf het een en ander tegen.;)
 
troubky

Allo,het Troubky dat wij kennen ligt op ongeveer 5km van Brno en is een heel aangenaam plaatsje.Het ligt op de baan richting Trebic ,Rosice en zeer kort bij het Grand prix circuit waar elk jaar de grote internationale motoren prijs van Tsjechie word gereden.Kort nabij in Ostrovacice is ook een camping en is druk bezet tijdens races op het circuit
 
Bovenaan