Trampoline

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dit item gaat over wonen en werken.
Eigenlijk wil ik het graag hebben over (be)leven, en niet over "toeristen in Praag"

Een jaar of wat geleden kochten wij een bijna professionele trampoline hier in Tsjechie bij een Engels-georiënteerd bedrijf. Laten we het "M" noemen.

Niet alleen onze kleinkinderen maakten daar, met veel plezier, gebruik van, maar natuurlijk alle kinderen uit het dorp.
Wat mij betreft: Open Access! Voor de ouders ook! ( tot 250 kilo)
................. Dat schept nu een behoorlijk verwachtingspatroon, en ik ben daar heel blij mee.
Vanaf de eerste dag na onze aankomst alhier, komt de vraag: ( namens de kinderen) Wanneer kunnen we weer op de trampoline?
Nou, Ik moest eerst in twee sessies het gras verwijderen op knie-hoogte, en vandaag de trampoline opgezet.
Helemaal stabiel en goed bruikbaar.

"Het Dorp" heeft dit nu opgemerkt en de boodschap was duidelijk:
Kom maar! Resultaat:
:yess::yess:
3 families, om mee te beginnen, met (klein) kinderen, jumping around.( poskakovat)
Resultaat: Kinderen blij, Buren en vrienden blij. Nieuwe kontakten en leuke discussies.
(er is ook nu een Chef bij ( met twee Michelin sterren, en daar kom ik nog op terug, omdat ik ook wel eens in een potje roer:D).

Conclusie:
Na twee weken een geweldige "Thuiskomst"
 
Laatst bewerkt:
4e5a43de-1400-4a38-ac1c-fc2a29236ce0_800_600_fit.jpg

Parametry ochranné sítě:

Průměr trampolíny: 3,66 m
Průměr sítě: 3,14 m
Výška sítě: 1,7 m
Počet tyčí sítě: 8
Druh sítě: vnitřní
Tyče - průměr ; síla: 25mm, 1,3 mm
Obaly tyčí: ano, měkčené
Rozměry a hmotnost balení: 100x48x17cm, 19 kg a 149x50x22cm, 44,5 kg - celkem: 63,5 kg

Zo iets dus!
 
Bovenaan