Tot rust komen in Tsjechische kuuroorden

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

zoals ik vaak hoor is het een heel druk dag schema, sommige therapieen starten heel vroeg, terwijl de meeste patienten opstartproblemen hebben, en dan zo vroeg beginnen is wel even moeilijk.

Zelf hoopte ik dat je ergens in tsjechie ook 1 dag naar een kuuroord kon gaan, dat kan in nederland wel, maar ja zoals ik begrijp is dat in tsjechie niet mogelijk.
 
Ik denk dat ik voor Karlovy vary kies, dat heeft ook iets voor neurologische aandoeningen, begreep ik.
Zelf zou ik liever kiezen voor Trebon of Bechyne, want dan ik ik gewoon overnachten in ons eigen huis. Maar ja, ik zie wel.:denk:
 

Ron

Geroyeerd Lid
Hou het bij gebrek van een kuuroord in onze buurt maar bij mijn eigen superadres in Lanskroun.
Iedere week een heerlijke hotstone-massage van 1,5 uur voor 500kc en een gewone massage van 1 uur voor 200kc.
Gisteren voor het eerst een honing massage gehad,1 uur voor 240 kc.
Er worden zelfs biologische olien gebruikt en alles is nieuw en brandschoon.
Zelfs onze vrienden/familie gaan er heen als ze hier op vakantie zijn.
Waar is dat ergens? Makkelijk te bereiken vanuit Praag? Immers is dat echt spotgoedkoop inderdaad.. Hotstone-massage = goddelijk! Daarnaast een vraagje voor de kenners.. Ik ken alleen het relaxen zoals in Nederland en Oostenrijk, waar men Sauna centers heeft...
 
Bovenaan