Tip voor mooie tussenstop richting Brno

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal, ik heb al even rondgekeken en gelezen, maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Hopelijk kunnen jullie mij een goede tip geven! Ik ben regelmatig in Praag en al eerder in Brno geweest (vanwege de jaarlijkse Motogp). Ook dit jaar ga ik weer met 2 vrienden naar Brno toe.
Op de weg daarheen willen we eigenlijk een paar dagen ergens anders verblijven, het liefst ergens wat redelijk op de route ligt naar Brno toe. En dan niet Praag, maar iets anders en mooie omgeving wat gewoon even genieten is voor een paar dagen en dan weer door naar Brno. Als jullie een tip hebben, dan hoor ik het heeeeel graag! Alvast bedankt!
 
Bij Cheb de grens over en dan :
Karlovy vary ,
Marianske lazne
Pilsen
Pribram
Kutna Hora
Tabor
Telc
Trebic
Het is/zijn een schitterende route`s voor motoren,

Gebruik de zoekfunctie eens met deze plaatsen , en heel veel succes .

Ga je naar camping Hana bij Brno?
 

kuurgast

Donateur
Met de werkzaamheden aan de D1 is het zeker beter een andere en mooiere route te nemen.
Via Plzeň over Jindřichův Hradec + Trebic richting Brno te rijden of vanuit het noorden via Liberec over Pardubice naar Brno.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal binnenkort de kaart er eens bij gaan pakken. Helaas gaan we alleen dit keer niet op de motor, maar volgens mij kunnen we met de auto deze plaatsen ook wel langs ;-)
 
Niet bij Cheb de grens over.
Een kortere weg gaat via Klingenthal/Kraslice.
En deze weg door Duitsland is rustig, zeker in het weekend.
Daarna gewoon de weg naar Karlovy Vary nemen.
Afijn, u bekijkt het maar, maar geniet.
 
Bovenaan