Tijdelijk minder vaak op het forum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hoi Ad, hopelijk ben je weer snel up-and-running !!!
Off Topic,

Beste @Marcel ,

Wat onder aan je berichtjes staan is heel waardevol.
We leven al jaren in en totale isolement, maar er gaat haast geen dag voor bij of we hebben saampjes we ergens lol om en gniffelen vaak om leuke dingen van elkaar dat doet heel goed, en is waardevol, het is goed voor lichaam en geest, en je word niet van die kluizenaars, we zijn haast zeventig en genieten van wat we nog kunnen, en hebben, ook als is dat maar heel weinig.

Wel hebben wel een handig een kleine T5 vlucht campertje waar we veel mee rijden, dat geeft de brood nodige afleiding.

Dus lachen om leuke dingen doet goed.
 
Je hebt gelijk @PuNkEnStEiN
Wij gaan als wat jaartjes mee en hebben ook heel veel slecht ervaringen, met de zogenaamde gezondheids artikelen er word heel veel geld mee verdient en dat over de rug van mensen die vaak ziek zijn soms heel ziek en dan hun hoop nog stellen op de vele oplichtings producten.
Ik heb bvb jaren lang Prostacare in genomen maar kreeg toch prostaat kanker met uitzaaiing naar twee lymfklieren.
Maar waarom geef ik deze tip ondanks dat we ook de ervaring hebben dat veel dingen niet werken, en we ook cynisch zijn geworden.
We gaan maken ook maar zelden gebruik van dit zorgstelsel, omdat we daar hele slechte ervaring mee hebben en zo zijn we toch over stag gegaan om de Vitamine K te kopen en het heeft hoogstwaarschijnlijke mijn vrouw haar leven gered, waar het Martini ziekenhuis in Groningen mijn vrouw zou laten dood gaan "de beesten", ik kan me er nog heel kwaad om maken.

Wat in de mediche wereld gebeurd is nog vele malen erger dan in de homeopathie gebeurd.
Dan moet je helemaal nergens meer gebruik van maken en in de bossen overleven, want overal word je bedonderd want we leven in een consumptie maatschappij waar dingen snel kapot moeten gaan, en mensen ziek moeten worden zodat daar heel veel geld aan word verdient, daar gaan miljarden mee gemoeid.

En ontneem @Ad Verschoor niet de mogelijkheid om sneller te herstellen, en weer te genieten van hun leven, als die mogelijkheid er hoogstwaarschijnlijk is, en zou het niet baten schaden doet het zeker niet.

Ik ben niet iemand die een ander tegen de haren in wel wrijven maar moest die even schrijven om @Ad Verschoor de mogelijke baad te verschaffen, zou het heel jammer vinden als hij langer dan nodig is te herstellen, en dat wil jij vast ook niet op je geweten hebben.

Geschreven met alle respect voor @PuNkEnStEiN zijn ideeën en ervaringen, en het ook goed bedoelt.
 
Laatst bewerkt:
Dr. Vogel is kwakzalverstroep. Onbegrijpelijk dat die zooi nog steeds ongestraft aangeprezen mag worden en jammer dat dat hier nu ook gebeurt. Stink er niet in. :nee:
Helaas zijn de kwakzalvers nog steeds populair in Tsjechie, en ook nog in Nederland en daarbuiten.

Aanvulling mijnerzijds: het is D.R. Vogel. Geen Dr. en zeker geen dokter. Een religieuze charlatan met een kruidenhandeltje.

 
En ontneem @Ad Verschoor niet de mogelijkheid om sneller te herstellen, en weer te genieten van hun leven ..... en zou het niet baten schaden doet het zeker niet.
Het probleem met die meuk van Dr. Vogel is dat het totaal niet baat, maar wèl de portemonnee schaadt.
En oplichter Vogel moet vervolgens naar de dokter omdat hij niet meer kan stoppen met lachen.
Ik ben niet iemand die een ander tegen de haren in wel wrijven maar moest die even schrijven om @Ad Verschoor de mogelijke baad te verschaffen, zou het heel jammer vinden als hij langer dan nodig is te herstellen, en dat wil jij vast ook niet op je geweten hebben.

Geschreven met alle respect voor @PuNkEnStEiN zijn ideeën en ervaringen, en het ook goed bedoelt.
Beste J.J, ik zou het heel jammer vinden als Ad onnodig lang over zijn herstel doet, juist dankzij jouw tip van die Vogelpoep. Vandaar mijn eerdere reactie. Maar wat ik niet begrijp: je geeft me gelijk, waarom raad je dat spul dan toch aan?
(Ik heb er overigens het volste vertrouwen in dat Ad slim genoeg is om kwakzalvers buiten de deur te houden) :ziek:
 
Het probleem met die meuk van Dr. Vogel is dat het totaal niet baat, maar wèl de portemonnee schaadt.
En oplichter Vogel moet vervolgens naar de dokter omdat hij niet meer kan stoppen met lachen.

Beste J.J, ik zou het heel jammer vinden als Ad onnodig lang over zijn herstel doet, juist dankzij jouw tip van die Vogelpoep. Vandaar mijn eerdere reactie. Maar wat ik niet begrijp: je geeft me gelijk, waarom raad je dat spul dan toch aan?
(Ik heb er overigens het volste vertrouwen in dat Ad slim genoeg is om kwakzalvers buiten de deur te houden) :ziek:
 
Staat op Facebook toch echt dat het helpt.... :stout:
Ik heb het advies ook niet voor niets gegeven, dat doe ik pas als we het zelf hebben ondervonden, maar ik ga er niet over discussiëren.

Wel vraag ik me af wat voor verschrikkelijke ervaringen @PuNkEnStEiN met natuurlijke middelen heeft gehad.

En de kennis van natuurmiddelen is al heel wat eeuwen door mensen wereldwijd gebruikt, en heeft de mensheid veel baad verschaft.
Trouwens de farmacie maakt ook gebruik van veel natuurlijke middelen.
Het amazone gebied daar zijn heel wat deskundigen heen gegaan om daar van de bevolking te leren en zelf planten hebben onderzocht naar werkzame middelen.
Daar

Ik ben van af mijn jeugd er in gegroeid, heb zelf ook wat onderzoeken gedaan, heb ook hoger opgeleide kennissen de les hebben gegeven aan universiteiten, en medicatie hebben ontwikkeld gemaakt.

En weer de zorg in gebreken blijft ga ik verder om mijn vrouw sterker en gezonder te maken, en stapje voor stapje boeken we successen.
Ze was niet gewenst, en is vanaf baby geestelijk en lichamelijk zwaar mishandeld pogingen tot doodslag, ga maar zo door.
Ze was zwaar ondervoed heel mager en moest zich zelf in leven houden, daar door heeft ze allerlei gebrekziekten.

Een deel van haar leven is ook op video vast gelegd in het toenmalige Academie ziekenhuis in de stad Groningen en word als les materiaal gebruikt op de Universiteit.

De slecht werkende schildklier is al verbeterd van 100 mg is ze naar 75 mg gegaan.
Ze kan weer beter eten en drinken.
De aandoening Barrett daar kan ze nu beter mee omgaan.
En hebben al wat jaren zelf iets op gevonden om de zuur aanvallen en altijd zuurbranden na het eten of drinken van iets.
De ernstige bod ontkalking, met fracturen in de rug waar het ziekenhuis niets aan kan doen, daar zijn we ook al mee op de goede weg.
 
Ik ben van af mijn jeugd er in gegroeid, heb zelf ook wat onderzoeken gedaan, heb ook hoger opgeleide kennissen de les hebben gegeven aan universiteiten, en medicatie hebben ontwikkeld gemaakt.
Toch maar een persoonlijk advies mijnerzijds gelet op het bovenstaande.
Beste J.J.
Dit is het Tsjechisch Forum.
Fijn te lezen hoe je in het in je leven toegaat, dat je dat met ons wilt delen en wat je mensen, goed bedoeld overigens, toewenst op basis van je eigen waarnemingen.
Mijn geheel vrijblijvend advies is: Leg al je problemen eens voor aan een echte dokter. Eentje die je begrijpt en je een therapie kan aanbieden.
Ik weet zeker dat die wel ergens, tegen betaling, te vinden is.
Geniet van een leven zonder zorgen, en blijf schrijven over je vorderingen.
Wanneer ga je weer naar tsjechië?
Ik hoop dat je het leuk vindt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: J.J
Toch maar een persoonlijk advies mijnerzijds gelet op het bovenstaande.
Beste J.J.
Dit is het Tsjechisch Forum.
Fijn te lezen hoe je in het in je leven toegaat, dat je dat met ons wilt delen en wat je mensen, goed bedoeld overigens, toewenst op basis van je eigen waarnemingen.
Mijn geheel vrijblijvend advies is: Leg al je problemen eens voor aan een echte dokter. Eentje die je begrijpt en je een therapie kan aanbieden.
Ik weet zeker dat die wel ergens, tegen betaling, te vinden is.
Geniet van een leven zonder zorgen, en blijf schrijven over je vorderingen.
Wanneer ga je weer naar tsjechië?
Ik hoop dat je het leuk vindt.
Wat een aardig bericht @zapalky , overtreft vele reacties die we op forums hebben gehad.:toppie:


Ik heb zelf nooit ziek, behalve prostaatkanker heb preventief jaren Prostacare in genomen maar het heeft alleen de fabrikant en winkel geholpen.
Beste @PuNkEnStEiN vanaf kindsbeen af heb ik Johannes olie (Sintjanskruid) gebruikt ook om een lichamelijke afwijking van mijn jongens weer goed te krijgen, zelf er ook veel baad bij gehad, maar de laatste jaren heeft het geen kracht meer dus word het niet mee gekocht, en nooit zal ik de Prostacare aanraden, dat heeft niets gedaan in mijn geval, ook vele andere dingen hebben niets gedaan maar is scheer het niet over één kam.
In het geval van de vitamine K dat heeft mijn vrouw het leven gered, na een hele heftige bloeding van mijn vrouw het ziekenhuis heeft ook verschrikkelijk ingreep gedaan dat de verpleegkundig had gezegt moet dat nauw dokter, de man is als een beest te werk gegaan, ze moest nog de nacht in het ziekenhuis verblijven, en werd de volgende dag naar huis gestuurd even ging ze zich afspoelen en de bloeding was weer begonnen en ze werd gewoon naar huis gestuurd in feite om daar dood te gaan toen hebben we de vitamine K gekocht vrij snel na inname stopte de bloeding, en ik ben met haar gaan buiten wandelen zodat ze weer zuurstof in het bloed kreeg een aan maak van bloed.
Ik bracht haar naar het ziekenhuis en vertelde dat mijn vrouw aan het dood bloeden was, op de spoedeisende hulp werd gezegt dat er maar een hele kleine kans was dat zij het zou overleven, toch is het ons gelukt.

250 maandverbandjes vol met bloed in twee dagen is er aan vooraf gegaan.
Waarom vertel ik dit allemaal omdat het lot van onze @Ad Verschoor aan het hart gaat,
en hem niets willen onthouden wat tot zijn genezing KAN leiden.
 

Ad Verschoor

Donateur
Waarom vertel ik dit allemaal omdat het lot van onze @Ad Verschoor aan het hart gaat,
en hem niets willen onthouden wat tot zijn genezing KAN leiden.
J.J. ik vind dit oprecht aardig om te lezen, maar gelet op mijn reacties is je toch, hoop ik, duidelijk geworden dat deze jongen helemaal niets zal doen met je raadgevingen. Ik laat hier graag horen dat het steeds beter met me gaat en ik mijn Tsjechië reis (augustus/september) aan het voorbereiden ben. A.s. zondag even mijn 2e prik (Phizer) ophalen en ik ben er helemaal klaar voor. Gooi de grenzen maar los.
 
250 maandverbandjes vol met bloed in twee dagen is er aan vooraf gegaan.
Waarde J.J.

Respect voor je inlevingsvermogen, het regelmatig geven van complimentjes aan leden van dit forum en het ongevraagd geven van gezondheidsadviezen.
De omschrijving van geleden medisch ongemak en nare ervaringen zijn opmerkelijk en verbijsterend.
Je wilt dit allemaal graag met ons delen, maar, en dat is toch wel heel opvallend: het gaat in jouw bijdragen nooit over Tsjechië, waarom je iets met Tsjechie hebt of er misschien ooit eens geweest bent.
"Onze Ad", gaat er gelukkig binnenkort weer naar toe en met zijn verslagen ons straks weer bijpraten.
Over Tsjechie!

Toch moet mij iets van het hart. Ik vrees dat je op het verkeerde forum terecht bent gekomen. Geen idee hoe, maar ja, soms lopen die dingen zo.
Ik wens je daarom een forum toe waar je al je "Lek en Gebrek"; In Amsterdam zeggen wij gewoon je "Makkes" kwijt kan.
Uiteraard wens ik je veel succes toe om het juiste forum te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, ik wens jullie het allerbeste toe,:afscheid: en beëindig hier mee mijn account.
Het was mij een waar genoegen.:ja::afscheid:

Mhg,
J.J
Jakob en Alie:afscheid::bloem:
Uit de stad Groningen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan