Terezin: honden toegestaan?

Topic in 'Noord Bohemen' gestart door sweetron, 12-09-2011.

1. Goedemorgen mensen,

Misschien weet iemand het antwoord hierop.
    Ik kan het nergens vinden namelijk.

is het toegestaan om een hond mee te nemen naar Therezienstadt(kleine vesting)???

2. Wij zijn er 2 keer geweest en ik kan me herinneren dat er op een bord stond, dat het verboden is om honden mee te nemen.

3. Honden kun je meenemen in het stadje.....het kamp gedeelte is niet toegestaan evenals bezienwaardigheden die inpandig zijn.

4. :top:Gewoon een dag als vandaag in NL uitzoeken. Dikke wolkendek. Dan kan de hond wel een tijdje in de auto vertoeven zonder het loodje te leggen

5. Ja alleen die hebben we dit najaar hier niet veel gehad,maar er is vast wel een boom waaronder je kunt parkeren en schaduw kunt vinden

6. kuurgast

kuurgast Donateur

Sweetron dit staat op hun website vermeld bij "visitors code".

7. Bedankt :) we zijn er vandaag zonder hond geweest.
    hond heeft lekker in huis liggen slapen in d'r mand...als ze wil slaapt ze toch de hele dag haha...gisteren heeft ze samen met ons 16 km gelopen..ze was nog kapot daarvan:D

8. Misschien is het ook gewoon een kwestie van fatsoen om op een dergelijke gedenkplek geen hond mee te nemen.
    Daar zouden geen verbodsborden voor hoeven te staan.

9. wij zijn er een jaar of vier geleden geweest en mochten de hond mee naar binnen nemen als we haar maar gingen dragen.
    Dit was niet zo erg omdat ze maar 7 kilo weegt. Ik kan mij voorstellen dat men in theresienstad niet zit te wachten op overlast van honden en had er op gerekend dat we niet naar binnen mochten met de hond, maar ik werd door de kaartjes verkoopster aangesproken dat dit dus wel mocht en ik dus binnen mocht komen.
    In het museum in het dorp zijn honden wel steng verboden

10. Ik sluit mij bij Dieter aan.
    Alleen al het idee dat je daar een hond mee naar toe wilt nemen...........

Even later bedacht ik mij dat er jaren geleden Duitse herdershonden op twee benen rond liepen................

Maar gewoon niet doen!

Deel deze pagina