Subsidie tijdens verblijf Boheems Zwitserland / Ústí

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik las op FB hier een artikel over
Als compensatie voor de bosbranden van afgelopen juli, kan je vanaf 1 november jl, 300 czk per persoon, per nacht in mindering krijgen op je verblijfskosten tijdens een verblijf in Boheems Zwitserland/ Ústí.
Dit doet de Tsjechische overheid om het Tourisme in de betreffende regio weer op gang te krijgen.

 

kuurgast

Donateur
Wel lastig om de voucher te activeren vanuit Nizozemsko=Nederland op pomahej.ceskesvycarsko.cz/ubytovani/sleva.
Wordt op ceskesvycarsko.cz alleen in Tsjechisch vermeld.

Kleine goochel-vertaling:
Stap 1 - Waar
Blader door het accommodatieaanbod op deze website en kies waar u heen wilt. Houd er rekening mee dat het kortingsvoucherproject niet alle aanbieders van accommodatieservices op het grondgebied van Tsjechisch Zwitserland omvat.
Stap 2 - Voucher
Genereer uw waardebon. U kunt alleen op deze website een voucher krijgen in het tabblad "Chci svůj voucher=Ik wil mijn voucher" en de nodige informatie over u en de mensen die met u zullen reizen invoeren.
U ontvangt een unieke vouchercode op het opgegeven e-mailadres en u heeft 72 uur de tijd om uw verblijf in een accommodatie te boeken.
Stap 3 - Reservering
Neem contact op met de geselecteerde accommodatie:
- Als de accommodatie een reserveringsformulier heeft - vul dan de unieke code van de voucher in bij de opmerkingen.
- Als de accommodatie via e-mail of telefonisch is geboekt - voer de unieke code van de voucher in de e-mail in of meld dit bij een telefonische boeking.
Stap 4 - Boekingsbevestiging
Na succesvolle boeking zal de vertegenwoordiger van de accommodatie uw voucher koppelen aan hun accommodatie. U ontvangt een bevestigingsmail na het succesvol koppelen van de voucher.
Stap 5 - Verblijf en betaling
Zorg er bij aankomst in de door u gekozen accommodatie voor dat uw korting geldig is en dat u deze verrekend heeft met de accommodatieprijs op uw betalingsbewijs.

Het is mogelijk om een verblijf te reserveren en uit te voeren met een kortingsvoucher:
- in de periode 1/11/2022 - 31/5/2023, of tot het financiële bedrag is uitgeput
- De voucher kan worden gebruikt voor accommodatiereserveringen voor min. 2 nachten en max. 7 nachten.
- Elke bezoeker kan slechts eenmaal gebruik maken van de voucherkorting.
 
Bovenaan