Stopt Wizzair met Eindhoven - Brno?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Voor sommige Nederlanders kan Brussel - Brno een optie zijn.

Van Brussel naar Brno met Blue Air.
Nieuwe vliegroute tussen Tsjechië en België
De Roemeense vliegtuigmaatschappij Blue Air heeft aangekondigd om vanaf het voorjaar 2018 een aantal nieuwe routes te starten vanuit de Tsjechische stad Brno. Een van de nieuwe trajecten is een vlucht naar Brussel.
CzechAirlines vliegt dagelijks vanuit Brussel naar Praag, maar vanaf maart is het ook mogelijk om van Brussel naar Brno te vliegen. De vliegtuigmaatschappij Blue Air heeft bekend gemaakt dat zij in het voorjaar zullen starten met een nieuwe route tussen de tweede grootste stad van Tsjechië en Brussel. Drie keer per week zal deze vlucht plaatsvinden.
Bron czechtourism.com.
 
Ik was hier al een tijd niet meer geweest, maar vond nu toevallig deze informatie en was er erg blij mee. Veel Nederlanders uit de regio Moravië zaten er behoorlijk mee in hun maag dat de lijn Eindhoven-Brno is opgeheven. Wenen is een erg goed alternatief, veel beter dan Praag (want dat is verder weg) en de busverbinding Brno-Wenen van RegioJet is erg goed. Dus als je het bericht van Ruud J bekijkt als antwoord op de vraag: hoe kom ik vanuit Nederland zo handig mogelijk met het vliegtuig in Moravië (in mijn geval: hoe komt mijn moeder zo handig mogelijk vanuit Nederland bij ons), dan is het wel degelijk relevant.
 
Bovenaan