Steppen in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Er is één plaats waar je steps kunt huren. Net voor de skipiste van Medvedin (Spindleruv) is een sportpark. Daar kun je steps huren. Je kunt dan onder leiding van een gids een tocht maken. Je gaat dan eerst met de skilift naar boven en vervolgens maak je een lange tocht naar beneden.

Veel succes.
 

kuurgast

Donateur
Step, autoped, footbike, mountain scooter, koloběžce/scooter. Allemaal benamingen voor de steps die op verschillende plaatsen te huur zijn.

images
images


Půjčovna koloběžek/verhuur van de scooter:
In Oost Moravië vanuit het dorp Valašské Meziříčí kan je mooie tochten maken.
Andere plaats in Moravië is Vilémovice nabij Blansko.
Tussen Mělník en Mladá Boleslav in het plaatsje Mšeno zijn ze voor 1 of 2 dagen te huur.
In het sportcomplex van Hamr/Braník Praha4.
Voor tochten bergafwaarts wat met grote snelheden gepaard kan gaan ,de volgende plaatsen:
Špindlerův Mlýn ,Kubova Huť .Pustevny ,Český Krumlov ,Janské Lázně ,Noordwest Bohemen Loučná pod Klínovcem en in Centraal Moravië Ramzová.

Onder de gekleurde tekst zitten links met zo mogelijk de prijzen.
 
Ahoj, mijn eerste post.
Ik heb Tsjechië leren kennen door het steppen van wedstrijden.
Deze vakantie heb ik in de Orlické Hory en bij Pastviny gestept, just for fun.
Perfect om te doen en niet alleen bergaf.
 
Ik ben het eerste weekend van juni weer met mijn step naar CZ geweest. Na een stevig feest op de camping in Liberec de volgende dag eerst de Ještěd opgestept. Hier zag ik al twee verhuurbedrijven, waar je prima steps kunt huren. Daarna `s middags een wedstrijd in Jablonec nad Nisou, op een biathlon parcours.
En prijs gereden, eerste bij de veteranen. Het parcours was zeer zwaar, extreem klimmen en korte , soms ook zeer steile afdalingen.
 
Bovenaan