Stel jezelf voor

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi,

Ik ben Anne Marie en wij zijn van plan om mei 2018 naar Praag te gaan. Door een progressieve vorm van multi plus Sclerose maak ik gebruik van een rolstoel en vandaar dat ik via deze weg informatie verzamelen over Praag met rolstoel.

Er staat het een en ander aan informatie over de bezienswaardigheden op deze site met rolstoel alleen ik kan geen informatie vinden over rolstoel aangepaste hotelkamers in de buurt van het centrum.

Ik hoop dat iemand mij met de juiste informatie kan helpen.


Groetjes,

Anne Marie
 
Hoi,

Ik ben Anne Marie en wij zijn van plan om mei 2018 naar Praag te gaan. Door een progressieve vorm van multi plus Sclerose maak ik gebruik van een rolstoel en vandaar dat ik via deze weg informatie verzamelen over Praag met rolstoel.

Er staat het een en ander aan informatie over de bezienswaardigheden op deze site met rolstoel alleen ik kan geen informatie vinden over rolstoel aangepaste hotelkamers in de buurt van het centrum.

Ik hoop dat iemand mij met de juiste informatie kan helpen.


Groetjes,

Anne Marie
Ik lees mee! Ben al in geen jaren in Praag geweest, vanwege MS, dus als er een goed alternatief is om daar de stad te bekijken, dan hoor ik het graag!
 

Pelhřimov

Donateur
Anne Marie, welkom op het forum

Ik heb voor je gezocht op "bezbariérové" (= zonder barrière) en "bezbariérové pokoje" (= rolstoeltoegangkelijke kamers) en vond dit voor je:

Hotely s bezbariérovými pokoji - Praha (en in het Nederlands)

Praha pro-handicapovane/bezbarierove-ubytovani-v-praze

výtah = lift
bezbariérový vstup = rolstoel ingang
ubytovani = onderkomen
pokoj = kamer
dostateční šířka dveří a chodeb = voldoende breedte van deuren en gangen
invalidní vozík = invalide wagen
Speciálně upravený hotelový pokoj pro invalidní hosty = speciale hotelkamers voor invalide gasten
gebruik eventueel "google translate"

bezbariérové památky = bezienswaardigheden zonder barrières

openbaar vervoer zonder barièrre

Alvast een hele fijne vakantie gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan