Spindleruv Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Spindleruv Mlyn geweest. Dat is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer willen gaan. Je kan er leuk skien , wandelen, eten etc. Wij gaan met 3 kinderen, 8, 18 en 20 jaar.
 
hoi allemaal,
wij willen graag in januari 2007 naar spindleruv mlyn .
We zijn nu een beetje aan het rond kijken we willen graag onze dochter van 3 jaar mee nemen ,is er voor haar ook wat te doen en is het ook mogelijk voor haar dat ze op kinderschool kan is dat te doen .
We hebben al twee hotels op het oog hotel nechanicky en hotel praha wie kent deze hotels en welke is het leukste voor een kind .
oh ja is er ook iets van apres ski daar of leuke barretjes
alvast bedankt groet ruud
 
hallo,
er is genoeg te doen,je dochter is misschien nog iets te jong voor skiles.
in rokytnice kan je de kinderen een half uur laten skieen met een leraar,maar dat is het dan ook.
en als je nog wat wilt boeken voor januari in spindleruv mlyn dan moet je er wel snel bij zijn want ik denk dat er al veel vol is.
ik denk ook niet dat er veel zal zijn zoals in oostenrijk dat je je kind naar de opvang kan brengen.
maar misschien dat andere forumleden hier meer over kunnen vertellen

groet Rika
 
Wij gaan volgend jaar ook weer naar Spindleruv Mlyn. Hebben al geboekt en het is weer Hotel Central geworden. (hotel zit nu btw al zo goed als vol dus als je nog wat wilt boeken zal ik maar snel zijn). We hebben er onwijs veel zin in!
 
Bijlsma is met oud en nieuw 2006 + de week er na in Spind geweest, in een pensionnetje.
Ben de naam al waar kwijt, maar we waren met 4 man, en het was reuze gezellig en leuk.

Ook dit jaar hbe ik weer een snowboard vakantie georganiseerd voor mijn vriendjes en vriendinnetjes uit NL en DE, en we gaan weer van 30 dec tot 6 jan, in Spind, met 10 man dit keer.

Het het pension 3 maanden geleden geboekt, en toen was alles al bijna vol...
 
Wij gaan in de periode van 17 t/m 24 feb. Uitgaan is mij afgelopen jaar erg goed bevallen. Na het snowboarden eerst wat drinken in de Audi Bar (wat aan de piste grenst, svaty petr). En dan kun je s'avonds naar verschillende barren. Bijv, de igloo bar daar is ook een hollandse avond 1x in de week (moet je aan een reisleiding vragen). Of naar de Silver Rock bar (heb je liter cocktails met huge rietjes). Of je gaat naar de disco Dolska For You.. en zo zijn er nog meer mogelijkheden.. Vervelen doe je iig niet s'avonds!
 
Kerstdiner in Spindleruv Mlyn ?

Waar kan je een leuk kerstdiner op beide kerstdagen krijgen met 2 behoorlijke drukke kinderen, die dus vermaakt moeten worden op de een of andere manier en het betreft de plaats Spindleruv mlyn.
 
Ik ga er ook naar toe van 28.12 t/m 06.01 :D
Eerste keer, ben erg benieuwd vooral met boarden.

Nou ik ga weer een beetje leven in de brouwerij brengen hoop ik, er zijn veel topics over skigebieden maar die over het grootste gebied wil maar niet lopen:) Maar dat terzijde.
De temperaturen in Spindl worden in elk geval beter Svatý Petr -1 1cm sneeuwpoeder en Medvědín -4 en 7cm sneeuw. Maar dit is niet genoeg weet iemand hoe het zit met de sneeuwkanonnen(ik ben er nog nooit geweest) en wanneer ze aan gaan want ik zou het heel jammer vinden als er niet geskied en geboard kan worden

groetjes Koos
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ziehier Medvědín

DSC02311_Medvedin.JPG
 
Kindermogelijkheden in spindleruv mlyn

Hoi Hoi

Aangezien de kans erg klein is, dat er geskied kan worden, wil ik toch graag weten wat voor een mogelijkheden er eigenlijk nog meer zijn. Wat is er allemaal te doen met 2 kids van 6 en 7. En is er misschien een bobsleebaan of zo iets dergelijks in de buurt. Of een of ander pretpark?

Mathilde
 
Bovenaan