Spindleruv Mlyn in de zomer

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hoi hoi iedereen

wij gaan dit jaar in de zomdervacantie weer naar spindleruv mlyn maar wie kan me vertellen wat daar te doen is wat echt de moeite waard is.

Wij hebben 2 kinderen bij van 20 en 24 jaar.

vorig jaar zijn we er geweest in het aquapark maar ik was toen zo ziek dat we niets hebben kunnen ondernemen en ik me ook niet had voorbereid en dit wil ik nu wel doen.

dus wie oh wie kan me leuke attractie's vertellen die we daar kunnen gaan doen.

alvast bedankt betty :zwaai:
 
Hallo Betty, heb je de zoekfunktie rechtsboven al geprobeerd?
Over Spindleruv Mlyn is al heel veel geschreven, het meeste waarschijnlijk over de wintertijd maar toch niet alleen.
Heel veel succes en een fijne vakantie.
 
Een hele coole bobbaan, lijkt me voor die kerels van 20-24 wel gaaf.
Vorig jaar met de kids ( toen 5,7 en 9 jaar ) ook naar toe geweest.
De oudste mocht alleen in de bob, de andere twee bij ons.
Ze waren er helemaal weg van. De middelste riep halverwege de rit
,papa mijn oogballen vallen er bijna uit, we zijn zeker 10x naar beneden gedenderd.
Dit jaar zitten we in de buurt van Turnov, maar een daagje bobben is door de kinderen al beklonken.
TIP: zorg dat je niet achter angsthazen komt te zitten, want dan duurt je ritje wel erg lang.
 
Lodder schreef:
TIP: zorg dat je niet achter angsthazen komt te zitten, want dan duurt je ritje wel erg lang.
Het is trouwens een rodelbaan :) Bovenstaande klopt, er zit een hendel op het sleetje waarmee je de snelheid kan aanpassen... Het wordt pas echt leuk als je van de hendel afblijft :)
 
Skiliften Spindleruv Mlyn in de zomer

Ik ben vorig jaar aan het zoeken geweest naar Skilift(en) in Spindleruv Mlyn, maar ik heb er geen werkende kunnen vinden. Dit jaar wil ik een nieuwe poging doen. Kan iemand mij vertellen waar ik nu in Spindleruv Mlyn moet zijn om met de lift(en) naar boven te kunnen?

Bedankt alvast voor jullie reakties.

Groeten,

Aad
 
Bedankt Noeki,

Ik kwam ook op het lumineuze idee om even wat te "googelen", vond een mail adres van de plaatselijke VVV, binnen een kwartier antwoord met dezelfde namen als die jij opgeeft. Leuk he.
 
Bovenaan