Sneeuw: winterseizoen 2007-2008

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Die Zufahrt

21.3.2008
zur Pension ist heute, am 21.03. bei dem ersten Frühlingstag ohne Schneeketten nicht möglich. Schneeketten unter der Steigung ansetzen!


(www.jaaty.com)
En dan hebben we het over voorjaar.........
 
owwwwwwwwwwwwwww esther, tuurlijk bij jullie wel haha
Wou dat we daar waren....... heerlijk...............
Geniet ervan :lekker:
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Als de lucht nog een beetje opentrekt vanmiddag gaan we met Krystof de sneeuw opzoeken op de Cerna Hora, ik zal eens wat fotootjes maken, als er interesse is :sneeuw:
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Oeps, ik zie alleen net dat die hier niet zo gepast zijn, dit is een serieuze topic in de rubriek wintersport, sorry :bloos2: Er was ook een topic over sneeuw in de hospoda toch :?:
Nou ja, beneden was het prachtig weer vandaag en boven, boven, was het verschrikkelijk :koud: Kijk dan de foto's maar hier http://www.vysnenydum.com/forum/index.php?topic=486.msg4404#new Van de omgeving of uitzicht was het niet mogelijk om foto's te maken, je zag geen 2 meter voor je uit.
 
Net weer terug en er is inderdaad aardig wat sneeuw gevallen. Ook de kleinere pistes zijn weer open, dus een ieder die eventueel nog op vakantie gaat: :ski: Geniet ervan!
 
Eind vorige maand in Tsjechië had ik beter mijn bikini mee kunnen nemen Rika :stout: dus ik kijk tegenwoordig nergens meer van op. :gek:
 
Da's leuk Inas, nog even lekker genieten van de sneeuw! Zolang de sneeuw maar op de pistes blijft en niet meer in de tuin. :lmfao:
 
Sneeuw

Zou je nu nog op 2 mei van de sneeuw willen genieten, dan kan je nog een prachtige sneeuw wandeling maken op de snezka.Heerlijk met het voorjaars zonnetje en genietend van het prachtige de mooi natuur en uitzicht over Tsjechië en de andere kant Polen
.:warm: :sneeuw:
 
Bovenaan