Smartcard TV vlaanderen in GoSat gs2010

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo beste Forumleden,

Is er iemand die weet of de smartcard van TV Vlaanderen werkt met de Gosat gs2010 receiver? Ik heb deze receiver in mijn nieuwe appartement staan en vertrek zondag naar CZ. Maar wil graag TV Vlaanderen kijken. Dus mocht de kaart niet passen moet ik hier nog een decoder kopen.
Hoop dat iemand iets weet?

Alvast merci

Pieter
 
dat gaat waarschijnlijk niet lukken , maar lees maar over het topic satontvangst daar staan vele mogelijkheden hoe het wel kan.
 

Vodnik

† In Memoriam
Nee, dat gaat niet lukken want de Gosat gs2010 is een cryptoworks decoder, Kanaal digitaal maakt gebruik van een andere decoder.
Dit is overigens niet het enige probleem!
De tsejchische programmas worden uitezonden op Astra 23,5 oost en kanaal digitaal maakt gebruik van Astra 19,2 Oost, dus die Gosat gs2010 staat ook nog op de verkeerde sat. gericht.
Hoogstwaarschijnlijk kan je wel andere buitenlandse progr. ontvangen in duitse, franse en/of engelse taal.

btw, afhankelijk van de lokale situatie kan het plaatsen van een eigen schotel aan balkon een optie zijn!
 

Vodnik

† In Memoriam
er zijn een paar FTA programmas in tsjechische taal op astra 19.2 Oost. Op internet kan je die wel vinden.
 
Kun je niet via het internet kijken? Tegenwoordig sinds ik niet meer in Nederland woon, kijk ik veel via rtlgemist en uitzendinggemist en meer van dat soort online versies.

Groetjes,

Anouk
 
Bovenaan