Skiën voorjaarsvakantie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij zijn aan het kijken of we nog een huis kunnen vinden voor 3 gezinnen met jonge kinderen. Dit wordt onze eerste keer naar Tsjechië en zijn benieuwd naar ervaringen.
Er is een gezin die niet gevaccineerd is en dus mee gaat voor de gezelligheid en toch niet gaat skiën met een baby. De kinderen en sommige van ons willen wel skiën.
We zijn allemaal beginners hoe gaat het in zijn werk? Moet mijn kind van 13 bij de skilift elke keer haar qr code laten zien? Of is een skipas voldoende?
Wat ik begreep mogen we wel met 3 gezinnen in een huis ondanks dat er 2 niet gevaccineerd zijn (uiteraard met negatieve pcr test).
 
voor ongevaccineerden wordt het steeds moeilijker gemaakt . geen toegang tot restaurant etc. ik zou me toch wel 3x bedenken om op reis te gaan naar cz.
Zou je maar net overkomen dat je hier covid krijgt en op de ic komt .......
Of vlucht naar nederland ,met justitie achter je aan ,en net op de grens... oeps
kom je er wel snel achter dat hier toch wel het een en ander wettelijk iets beter aan toegaat dan in NL.
 
We zitten erg in twijfel inderdaad. We willen gewoon gezellig in een huis zitten dus restaurants en dergelijke zullen we niet heen gaan. Je mag wel naar cz als ongevaccineerde en zullen ook allemaal getest worden, en op dag 5 de ongevaccineerden nogmaals. Maar corona oplopen kan voor ons allemaal daar en daar zit niemand op te wachten in het buitenland. Bedankt voor de reactie. We twijfelen nog steeds..
 
Bovenaan