Skiën in het Reuzengebergte/Spindler Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben van plan om te gaan skiën vanaf 6 maart
yeah.gif
en dan een dag of 4/5. Heeft iemand tips voor me aangaande route er naar toe, accomdatie, etc... Hoe is het skigebied ? Vertel je ervaringen, ben heel benieuwd.
59.gif
<font color="red"> </font>
 
Spindleruv Mlyn is diverse malen besproken op het Forum. Onder andere:
- Route naar Spindleruv Mlyn
- Skieen in Spindleruv Mlyn

Even zoeken dus.
 
Weet ik, ik heb ook wel gezocht
tongue.gif
, maar niet gezien wat ik wil/zocht. Wat is een goede accomadatie (hotel/appartement/gasthof) en dan niet uit een folder/brochure maar gewoon "ik ben er geweest" ervaringen.
worshippy.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ik ben druk bezig met een "ik ben er geweest en dit kan ik erover zeggen" pagina, maar voor jou Herman komt deze denk ik net te laat!
laugh.gif


Na jouw terugkomst uit Tsjechie verwacht ik dan straks wel een recentie
wink.gif
 
Das jammer,
frown.gif
wanneer denk je dat je klaar bent met je pagina ? Als ik terug ben zal ik zeker mijn ervaringen mailen. Toch hoop ik nog op een paar reacties
grin.gif
 
Ik heb goede ervaringen met Pension "Sport" in Vrchlabi, op de weg van Vrchlabi richting Spindleruv Mlyn. Mooie ruime appartementen en lekker eten. Skigebied is zeker ok maar persoonlijk vond ik de andere kant van de berg , het gebied bij Medvedin, mooier. Maar dat sluit op elkaar aan dus kun je in het hele gebied genoeg skieen hoor. Soms wel wat lange wachttijden bij de stoeltjesliften, zeker in de voorjaarsvakantie.
 
alberrto heeftsinds kort daar een pension, ik weet niet wanneer hij gasten kan ontvangen, maar hij zit in de buurt van Vrchlabi. zijn site is http://www.vysnenydum.com/
hij kan je meer vertellen

rene

volgend jaar zomer ben je welkom in hotel klasterni dvur in hejnice
laugh.gif
 
Dank je wel Rene voor de reclame, helaas zijn we nog niet zover dat we al gasten kunnen ontvangen
58.gif
maar we zijn hard aan het werk om alles voor elkaar te krijgen.Maar zoals jij ook wel zal weten gaan bij sommige dingen als vergunningen enzo heel veel tijd verloren
ahum.gif
. Maar goed we zijn op weg en momenteel is het heerlijk weer in het Reuzengebergte zon en sneeuw
cool.gif
wat wil je nog meer. Ik hoop dat iedereen een heerlijke voorjaarsvakantie heeft en veilig en wel weer huiswaarts kan keren volgende week.
Groeten uit het mooie javornik bij Rudnik.
Albert
 
Bovenaan