Simcard

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wil een paar simkaarten kopen in Praag, kunnen we tenminste ff bellen als we elkaar kwijt zijn geraakt. Wat is momenteel het beste aanbod qua ontvangst en prijs? Hoor het graag en bedankt!
 
Ik neem even aan dat je een paar prepaid kaartjes wilt.
Maakt dan niet zoveel uit O2 of Vodafone of T mobile.
Als je er maar 2 van hetzelfde merk koopt.
 
Hallo Franko, ik heb O2 en dat bevalt goed, vraag me geen prijzen die weet ik niet maar ontvangst is altijd goed.

A3.
 
dr zijn ook heel vaak akties op de markt die geven dan gratis een simkaartje weg ,dus als je mensen ziet lopen, met O2 of t-mobile kleding loop er maar heen en vraag een kaartje (moet je meestal een kleine ankete invullen ) heb ik ook gedaan
 

Vodnik

† In Memoriam
Vodafone prepaid card voor 200 czk met 200 czk beltegoed, dus in feite gratis.
Een ander belangrijk punt om voor vodafone te kiezen is de zeer goede webpage die ook in engels is! (Hier kan O2 nog wat van leren en dat zeg ik met kramp in in m'n kaken, heb voor de voorganger van O2 -eurotel- gewerkt)
 
Wil een ieder even bedanken voor haar en zijn goede tips!!
Vodafone lijkt me een goeie keuze (gratis simcard)!:D
Dobre noc!!
 

Vodnik

† In Memoriam
O2 heeft ook gewoon een webpage in het Engels.
Dat klopt, heb ook niet beweerd dat dat niet zo is, maar zet ze maar is naast elkaar en dan hoor ik graag welke duidelijker is!

Vodafone heeft overigens ook nog de gratis optie "pasport", dat betekent dat als je in het buitenland gebeld wordt, je als ontvanger slechts 22 czk per 20 minuten per ontvangen oproep betaalt. Van deze optie bestaat ook een nederlandse variant voor vodafone.nl gebruikers.
 

kuurgast

Donateur
Website mobilni-operatori.eu staat van alles op over goedkoop bellen in Tsjechië met de momenteel 50 mobiele telefonie aanbieders en ook bv info VoIP is daar te vinden.

Overzicht prijzen van prepaid kaarten in Tsjechië staan op mobilni-operatori.eu.
Kleine vertaling voor het overzicht:
Předplacená karta / prepaid kaart
Minuta volání do všech sítí v ČR / Minuut voor oproepen naar alle netwerken in de Tsjechische Republiek
Minuta volání ve vlastní síti / Minuten durend gesprek in zijn eigen netwerk
SMS
MMS
Platnost kreditu / geldigheid van het krediet
Minimální částka dobití / minimum bedrag dat opladen
 
Bovenaan