Sikland in Sikluv Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

op zoek naar leuke bezienswaardigheden en doe dingen kwam ik sikland in sikluv mlyn tegen. Hoe ik aan die site kom weet ik niet maar ws is er ooit op dit forum over gesproken. Helaas kan ik het niet terug vinden. wie is hier al eens geweest en wat vonden jullie ervan??
 
had dus al gezocht en kreeg toen alleen de reactie van kuurgast te zien die juist om info vraagt. nu kreeg ik wel meer te zien maar het is toch wel redelijk lang geleden. is er nog iemand afgelopen jaar geweest?
 
www.sikland.cz

Zoiets vind je of leuk of je vindt er niets aan. Het simpele feit dat je de website gevonden hebt, zegt die redenering volgende al heel wat.
Als ik jou was zou ik het doen, maar ik ben jou niet: want mij kregen ze er niet heen.

(PS: op de site is geen Engels of Duits te bekennen dat dan weer een pré is. Misschien is het leuk voor de liefhebber, maar afhankelijk wat je aan visueel spectakel gewend bent.
PPS: En schrijf even een recensie als je geweest bent graag voor de anderen.)
 
hoi,
ziet er erg leuk uit ik wil er ook naar toe.
toets bij google sikland.cz in en ga dan naar de site ervan,door eerst op vertalen te drukken dan krijg je het grootste gedeelte aan info in het nederlands,
leuk wij willen naar het westrentown en het spoohkuis lijkt me erg leuk met de lichtshow in de avond
 
Ik vind het veel te groot en daardoor ook een beetje vies overal. Nou ja, dat kan ook zijn, dat ik het nog in het begin herinner. Ik was 16 toen ik daar achter bar in "western" kostuum stond. Leuke zomer was dat. Maar als onze kinderen iets groter zijn, gaan wij nog een keer terug.
 
tuurlijk niet ,
het is toch wat je zelf leuk vind ,kijk ik ga niet meer op een ezeltje of in een autotje zitten ,maar het westerndorp en spookhuis lijken mij echt leuk,

en trouwens niks mis mee toch om je weer een beetje kind te voelen dan!!
 

kuurgast

Donateur
http://www.sikland.cz/(PS: op de site is geen Engels of Duits te bekennen dat dan weer een pré is.
In NL hebben ook niet alle pretparken hun website in meerdere talen ,via vertaalprogramma zoals Annewil al melde kom je genoeg te weten.
Op kudyznudy staat enige info in Engels met daarbij meerder dingen die je er kan doen van off-road en met tanks rijden.
Er staan enkele leuke dingen op de Kalendář akcí en alle activiteiten en je kan in een Tee Pee overnachten.
Youtube heeft diverse filmpjes om een idee te krijgen. Vond het een beetje verwarrend want op youtube staan ook filmpjes met de toevoeging "tatralandia" dat is waarschijnlijk de Slowaakse versie van het park.
 
Bovenaan