Verkrijgbaarheid shag in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ik heb een aantal zware shag rokers in de groep waarmee ik reis, Is zware en gewone shag verkrijgbaar in Rokytnice Nad Jizerou/Tsjechie of kunnen we dit beter vanuit nederland meenemen zag dat tesco alleen sigaretten verkocht op de website vandaar alvast dank.
 
In Praag is Zware Van Nelle met veel moeite te koop (wel duur). In geval van nood stapte ik over op Javaanse Jongens 3/4, die beter verkrijgbaar is. Beste (en goedkoopste) optie is om van te voren een paar sloffen zware shag in Baarle-Hertog aan te schaffen (per pakje van 50 gram 7,40 in België; in Nederland 9,50). Scheelt maar liefst 21,00 euro per slof.
 
Beste (en goedkoopste) optie is om van te voren een paar sloffen zware shag in Baarle-Hertog aan te schaffen (per pakje van 50 gram 7,40 in België; in Nederland 9,50). Scheelt maar liefst 21,00 euro per slof.
We zijn inmiddels drie jaar verder. Een pakje Zware Van Nelle kost nu in Nederland 11,20. In Baarle-Hertog 9,30. Nog altijd 19 euro voordeel per slof.
Nog voordeliger is stoppen met roken, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen... :stout:
 
Van Nelle kost nu in Nederland 11,20. In Baarle-Hertog 9,30. Nog altijd 19 euro voordeel per slof.
Heer punkenstein heb je bij de prijs van nelle in nederland niet een euro abuis volgens mij nog geen 10 euro hier.
Ik ben overgestapt op Look out zwaar kost in baarle 7,50 hier 7,90 ben vanmorgen ff geweest. 2 sloffen, ,,.,
Baarle hertog is 22 k.m. en dan gelijk benzine tanken ,Kwartje van Kok scheelt dat nog.
Dan nog een kratje kriek bier en ik ben er weer even mee weg. cees
 
Bovenaan