Scoutinggroep op kamp: waarheen?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Heej jan ,

Waar hebben jullie een camping dan ?
En wat zou het dan ongeveer mogen kosten ?
We zijn nu namelijk aan het vergelijken qua prijs en plaats enz. of het haalbaar is enzo

groeten Nadia
 
Hey!

Hey!
Ik ben Maartje, en zit bij scouting laurentius. Dit jaar willen we in tjechie op kamp en ik dacht dat ik hier goede dingen kon vinden =)
Als iemand nog ideeën of tips heeft hoor ik ze graag. We zijn met een groep van ongeveer 14/15 personen. Kamperen of huisje maakt niet uit, al gaat ons hart wel uit naar kamperen natuurlijk!!
Groetjes
 
hellup! Kampeerplaats/camping gezocht voor 'n Scoutinggroep!

Halloo allemaal!

Wij willen graag met onze scoutinggroep (van ong. 14 personen) deze zomer richting Tsjechië :D... We zoeken een geschikte kampeerplaats of camping met in de buurt veel activiteiten. Heeft iemand misschien een tip voor ons? We weten namelijk niet in welke richting we moeten zoeken! :confused:

Brand los!

Alvast bedankt!
 
Kampeerterrein voor scoutinggroep gezocht

Hallo allemaal, ik ben begleiding bij een scouting-groep te Hengelo Ov. Ik ben op zoek naar een kampeer-terrein voor een club van tussen de twintig en dertig personen, om in het kade van ons 60-jarig bestaan, een week te gaan kamperen.We zijn met onze vereniging al meerdere malen in Tsjechie geweest, maar dit was voornamelijk op campings. We zijn nu op zoek na een terrein waar ongeveer tien tenten kunnen staan, niet te ver van de bewoonde wereld maar toch in de vrije natuur.Liefs een terrein waar wij alleen staan met onze club.

Kan iemand mij helpen.

groeten Bert
 
Maakt op zich niet veel uit, we zijn ons op dit moment vooral nog aan het orienteren. Het was de bedoelling dat ik bij de eerst volgende vergadering over dit kamp met zoveel mogelijk info kom.
 
Ik weet toevallig dat er tussen Zelezny Brod en Pod Spalov (in Zelezny brod voor de brug afslag Bozkov) een terein is waar vaker groepen scouts staan. Ik zie ze daar regelmatig kamperen. Het voldoet precies aan je vraag. Dicht bij de bewoonde wereld maar midden in de natuur aan een rivier. Mischien kun via de tsjechische padvinder vereniging iets vinden? Ik heb verder geen naam of andere info.
 

Tabe

† In Memoriam
Ik weet dat er in Zbyslav ook een kamp is, boven op een berg en midden in de bossen. Elk jaar komt jeugd uit Praag daar kamperen. Tanden poetsen onder aan de berg aan een houten bak. Zwemmen in het karpermeertje. Lange wandelingen en fietstochten, etc.

Ik weet helaas niet wie dat allemaal organiseert of er toezicht op houdt, maar ik wil eventueel wel es informeren.

Zbyslav ligt aan de grens van het Sumava-gebied vlakbij de stad Klatovy, ongeveer 45 kilometer ten zuiden van Plzen.
 
Dat dacht ik ook Maria.
Ik kon alleen tussen het stoffen door de vragen en antwoorden niet zo snel vinden, alleen Johan Scout schoot me te binnen.
Misschien heb jij nog een hint voor Bertus
 
Scouting in CR

Hi,

Misschien is het handig om contact op te nemen met de scouting (TOM) in CR.

Gegevens:

Asociace TOM,
Palackého 325
252 63 Roztoky u Prahy

Telefon/Fax: 220 910 314
Mobil: 777 322 785
IČO: 44223846
E-mail: ustredi@a-tom.cz
Číslo účtu: 164456389/0800

Ik weet dat Lesani (scouting groep in Karvina) regelmatig zomers in de omgeving van Tabor zijn.

Enige indrukken van daar:

2007: http://www.lesani.info/fotky/200707_tabor/page_01.htm
2006: http://www.lesani.info/fotky/200607_tabor/page_01.htm

Contact met Lesani: lesani@atlas.cz

Wellicht dat een wereld voor je opengaat na contact met hun te hebben gehad of, en wat mij veel leuker lijkt, uitwisselingscontact.

Succes!
Robi
 
Bovenaan