Samen een bedrijf beginnen in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi
Ik ben serieus op zoek naar mensen die samen met mij een bedrijfje willen beginnen in Tsjechie. Iets met planten, horeca meubelen. Ik sta open voor een idee. Wij wonen zelf op de grens Zuid Bohemen en Hoogland.
Ik hoor graag van jullie.

Mvrg
Charrel van Leeuwen
 
Charrel,

Mijn bericht, hier gisteren geplaatst is plotseloos "verdwenen".
Dat kan natuurlijk gebeuren, maar, aan de andere kant, maak ik van mijn berichten normaliter geen back-up of screen dump.
Dat is jammer, want nu moet ik helemaal opnieuw beginnen.
Maar goed:
Vriend,
Je wilt iets met anderen "samen"doen.
Zelf geen vastomlijnd plan, maar met een non discripte handel van Horeca, Planten of Meubelen.
Meeliften dus.

[EDIT] Tekst over agogen verwijderd, heeft niets met het onderwerp te maken. Graag reageren op de vraag of anders niet.

Heb nu maar wel even een screendump gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Klopt, jouw berichten zijn verwijderd omdat ze off-topic waren. En om dezelfde reden moet ik helaas ook nu weer je bericht (deels) weghalen.
Dit topic is geen discussie over agogen, Charrel vraagt alleen of iemand samen met hem een bedrijf wil beginnen. Per PM kan je hem naar andere dingen vragen die je interesseren, dan blijven we hier bij het onderwerp, Oke? ;)
 
Wat mij dan nu weer mateloos intrigeert is de vraag: "waarom wil je samen met een onbekende een vaag bedrijfje starten". Meestal heeft iemand een idee, schrijft een businessplan, heeft of zoekt financiering, gaat 5 jaar mateloos hard aan de slag, stoot daarbij honderd keer zijn kop heel hard tegen regelgeving, ambtenaren en wat dies meer zij, leeft drie jaar op een hongerloontje omdat de marginale winst, voor zover aanwezig, meteen weer het bedrijf in moet, en gaat dan op zoek naar een zakenpartner die de kennis heeft die de startende ondernemer zelf ontbeert.

Slaat u niet wat stappen hier en daar over?
 
Uh ik moet ergens beginnen. De topic gaat niet over hoe en wat maar wie heeft interesse. Men kan best vragen hebben over plannen etc, maar zal; toch eerst contact willen met iemand en kijken of we op een lijn zitten. ervaringen delen etc.

Ondernemers ervaring is er wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan