Rondvluchten per helicopter vanaf Hradec Kralove

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Per 1 juni worden er rondvluchten per helicopter aangeboden met vertrek vanaf vliegveld Hradec Kralove. Een Nederlandstalige piloot staat tot uw beschikking. Ideaal voor families of groepen die een keer de ervaring van het vliegen in een helicopter willen meemaken. Neem contact met hen op voor de prijzen of neem een kijkje op hun website. HELICOPTERSPRAGUE.jpg
 
Heb de site net even bekeken, maar geen prijzen. Moet via de mail.
Ik was benieuwd hoeveel zo iets kost,
Het lijkt me wel leuk. Maar goed we moeten eerst weten hoe duur, Tja ben toch een Hollander.
Volgende week stuur ik wel een mail.
 
Ik heb hen even gebeld(in het Nederlands)! Ze komen je ophalen(met de auto) om dan naar het vliegveld van Hradec Kralove te rijden waar een helikopter(type Schweizer H300) klaarstaat om je rond te vliegen...Nadien wordt je ook weer teruggebracht.

De prijs valt best mee als je met meer personen bent. Je betaalt per uur 9000,- Tsjechische Kronen + btw. Dus als je met b.v.b. 4 personen bent betaal je 2700/persoon/15 minuten!
 

kuurgast

Donateur
9000CZK per uur of 2700CZK kwartier voor 4 personen.(of reken ik misschien verkeerd?)
Heb wat rondgesnuffeld en kom in NL bedragen tegen van omgerekend 23068CZK per uur voor 3 personen.
 
helicopter vluchten, bij deze http://www.hyperstavebniny.cz/en/air-transport/vip-helicopter heb ik tickets gekocht, zijn geldig tot october dus even op heel mooi weer wachten

(ticket kost ca 1400 czk voor een trip van ca 65 km / 20 minuten. Aangekocht via "slevomat", 50% korting)
Dit vind ik een leuke prijs.
Kuur, ik denk dat wij er beiden een andere kijk op hebben.
Ik ga uit van 2700 pp en dan een kwartiertje in je uppie vliegen, doe je dat x 4 dan zou je zonder BTW op 9000 zitten.
 
beste allemaal,

9000 + 20 %(btw) = 10800/uur : 4 = 2700/15 min/persoon.
...

Dus je betaalt als je met z´n vieren gaat 2700 Tsjechische Kronen per persoon voor 15 min in de lucht! Deze prijs is dus inclusief btw, vervoer naar/van de luchthaven/nederlandstalige piloot(=uitleg over hoe de heli werkt).

Goedkoop is het niet, maar ja, met een helikopter meevliegen is voor mij dan ook iets zeer speciaals.

De prijs via slevomat is inderdaad HEEL goedkoop maar ik denk dat je voor deze prijs ook met meer moet zijn? +btw?
Laat het ons weten semabyt...
 
Bovenaan