Rondvlucht over Reuzengebergte

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ik heb gekeken op de site, maar helaas kun je de info alleen in het Tsjechisch lezen (klikken op engelse vlag of URL veranderen in ../en/... werkt niet (?!).

Voor zover ik Tsjechisch begrijp beteken volgens mij;
"CENÍK – VYHLÍDKOVÉ LETY" rondvluchten of zo, en dan is CZK 2300 (met de huidige koers van CZK 100 = Eur 3,56) nog altijd Eur 81.87.......
niet echt goedkoop meer voor 20 minuten vliegen, als je met 2 personen effe een rondvluchtje wil maken.

Zijn er misschien plaatsen in omgeving Reuzengebergte, waar je goedkoper kan vliegen ?

Prodigy72
 
Hey! Wij gaan deze zomer naar Svoboda en ,na wat snuffelwerk op dit forum over wat er te doen is in de omgeving,kom ik iets tegen over vliegen! Heb ik nog nooit gedaan dus lijkt me errug leuk.Maarrr...deze info is van 2006.Heeft iemand wat recentere informatie? Andere tips over 'must do' dingen zijn natuurlijk ook hartelijk welkom!! Alvast bedankt!
 

Freddy2005

† In Memoriam
In de folder staat dat er dagelijks gevlogen wordt van 9h00 tot 18h00 met vliegtuigen van 1, 3 of 4 personen. Verdere informatie te verkrijgen aan de kassa of in het bureau van de vliegschool.

Dus even langslopen en volgens de weersvooruitzichten plannen.
 
Helemaal top.
Precies waar ik naar op zoek was.
PS moet toch eens leren googelen :-)

Nog even een aanvullend vraagje:
Die prijslijst is niet in het engels te krijgen:
Is die prijs per persoon of per vliegtuig?
het lijkt me per vliegtuig anders is het wel heeeeel erg prijzig
 
Is die prijs per persoon of per vliegtuig?
het lijkt me per vliegtuig anders is het wel heeeeel erg prijzig

Deze prijslijst heb ik inderdaad ook, en het is inderdaad per vliegtuig van 3 of 4 personen (dat staat erachter)

Het is erg leuk heb ik horen zeggen en ik ben in mei al even wezen kijken. Helaas krijg ik man lief niet in zo'n klein vliegtuigje maar waarschijnlijk gaat Alberto van de zomer met me mee. :gek:

jullie horen wel hoe het geweest is. :clown:
 
Keuze genoeg zie ik.

Iemand ervaringen met reserveren?

Het mooiste zou zijn als je s'morgens de tent uit komt rollen, je ziet dat het weer schiterend is en je besluit op dat moment dat vandaag een goede dag is om eens een vluchtje te maken.

Kost best wel wat en dan moet je niet met snertweer gaan vind ik Dat zou zonde zijn van je geld.
 
Bedankt Els, daar heb ik wat aan.
Wij gaan ook naar Vrchlabi (vejsplachy)

Nog een tip voor een bepaalde route ( of juist niet)?
Wij houden heel erg van alles wat met bergen te maken heeft dus het zal wel richting reuzengebergte worden.
 
Ik dacht ook eens gehoord te hebben dat je er zo naar toe kunt, maar voor de zekerheid ging ik in 1 van je eerste dagen eventje langs om te informeren hoe het precies werkt.
Inderdaad heb je wel mooi helderweer nodig voor zo iets.

Volgens mij vliegen ze een vaste route over het reuzengebergte.
Maar zeker weten doe ik het niet.

Als je geweest bent laat je dan even weten ??
 
Bovenaan