Rondvlucht over Reuzengebergte

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Volgens mij had je verschillende tijden iets van 20 min. of een half uur en iets langer, wij hebben boven Dolni lanov zo die kanten gevlogen was wel leuk dat je vanuit de lucht je eigen huis kon zien liggen.
wat ook wel leuk was dat je stenenmijn goed kon zien. Maar inderdaad het is niet verkeerd om even van te voren informatie te gaan vragen vooral bij mooi weer is het altijd druk bij het vliegveld.
 
luchtfoto's

Misschien hetzelfde als dat ik deed: Op een goede vriend zoeken mét een vliegtuigje, of naar het vliegveld gaan en er een (met piloot) huren.
Overigens weet ik dat de vliegclub van Hradec Kralove de nodige enthousiastelingen heeft.
 

Bijlagen

  • dscf0110x.jpg
    dscf0110x.jpg
    108,2 KB · Bekeken: 4
Mijn broer heeft onlangs gevlogen vanaf vliegveld Vrchlabi
Voor 2000 kr vlieg je met 3 pers. 20 minuten. Zie foto's.
 

Bijlagen

  • vliegen bertclau 006.jpg
    vliegen bertclau 006.jpg
    65,6 KB · Bekeken: 8
  • vliegen bertclau 054.jpg
    vliegen bertclau 054.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 7
Rondvlucht

Ze hebben mijn bericht verplaatst maar daardoor heb ik wel heel veel informatie gekregen.
Als er iemand is die zelf ook vanuit een vliegtuigje foto’s heeft gemaakt wil ik die belevenis heel graag ontvangen.
Arie
 

kuurgast

Donateur
Tijd voor een beetje stof wegvegen en nieuwe informatie toevoegen aan dit topic. ;)

05.jpg
09.jpg
26.jpg


Het is mogelijk om vanaf vliegveld Jičín een rondvlucht te maken.
Bij tec-air.cz staan de tijden en routes met daaronder de prijzen voor vliegtuig met 3 passagiers.
Wel reserveren via nr. "rezervaci na tel".
 
Bovenaan