Rondtrekken door Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo wij (man vrouw en hond) willen volgend jaar in de maand juni gaan rond trekken met de vouwwagen door Tsjechie. Nu heb ik al heel veel tips gevonden maar ja ik ben een denk ik een lastig type. Nu moet ik er meteen aan toevoegen... Ik heb veel knie problemen en loop daardoor niet zo makkelijk dus naar een top van de berg lopen dat gaat me niet lukken. Het moet dus iets zijn waar de auto toch wel dichtbij kan komen en dan misschien een half uur tot een uurtje (als ik me best doe) lopen. Maar... ik wil ook zo graag mooie dingen zien. Dus ik ben op zoek namelijk naar tips waarvan word gezegd dat is UNIEK en goed te doen. Het liefste iets met natuur of zo mooie uitzichten, watervallen. Wie kan ons helpen?
Ria

p.s ik weet niet of ik dit in de goede topic zet??
 

Ad Verschoor

Donateur
Ria, wij trekken jaarlijks door dit mooie land en al mijn verslagen zijn te lezen in dit forum. Mijn reisprogramma werk ik in de wintermaanden uit en moeten gebaseerd zijn op hele korte wandelingen (hooguit 1000 meter vlak). Ik rij dus zoveel mogelijk overal met de auto naar toe, waarbij autoritjes ook heel mooi kunnen zijn. Tijdens onze trips verblijven wij in pensions. Jaarlijks zet ik eerst de pensions op een rij en werk dan het programma uit in een cirkel van 50 kilometer rond ons logeeradres.Volgens mij zou je dus veel aan mijn verslagen kunnen hebben, die beginnen met het dagprogramma op een rij. Mocht jullie route bekend zijn, dan ben ik graag bereid jullie verder te helpen. Veel plezier met je voorbereidingen !
 
Beste meneer Verschoor ik zag dit bij 1 van uw verslagen staan. Kan je daar ook me de auto bij komen bij het water? Ik zie alleen maar een zandweg. Het lijkt me heel mooi zeker als je bij het water kan komen.

Ik ben nu net begonnen met uw verslagen te lezen dit is de eerste die ik lees dus wie weet komen er wel meer vragen
 

Ad Verschoor

Donateur
Ria, ik weet niet wat je gelezen hebt. Misschien kun je iets duidelijker zijn. Welk water en waar ? Overigens kun je heel veel vinden op mapy.cz. Je kunt er foto's op bekijken, plaatsen en bezienswaardigheden opzoeken, afstanden bepalen enz. enz. Is een kwestie van ermee om leren gaan en dan is het absoluut de moeite waard.
 
Bovenaan