Rondreis Tsjechië 2020

Topic in 'Hoe was jouw vakantie in Tsjechië?' gestart door Ad Verschoor, 30-01-2020.

1. Heel vervelend, dat de reis uitgesteld moet worden, maar "voorkomen is beter dan genezen". Hopelijk is de corona-crisis snel voorbij, zodat de reis later in het jaar alsnog kan plaatsvinden. Een ieder, die dit leest heel veel sterkte en voorzichtigheid gewenst, zodat we op een later datum, alsnog kunnen genieten van de reisverslagen van Ad en Marja.

petra, Ad Verschoor en marja kroeze vinden dit leuk/interessant.
  2. Ad Verschoor

Ad Verschoor Donateur

Waar we al rekening mee hielden is waarheid geworden. De kogel is door de kerk. Afgelopen weekend ontving ik een mail vanuit Dolni Brusnice met de mededeling dat de Corona maatregelen naar verwachting met een maand verlengd gaan worden. Voor de week met de kinderen betekent dit dat we de reis hebben doorgeschoven naar de meivakantie van 2021, die is vastgesteld van zaterdag 1 tot en met zaterdag 8 mei 2021. Zelf gaan wij (Marja en Ad) plannetjes maken voor een reis, waarvoor we op zondag 23 augustus hopen af te reizen. Later kom ik hier op terug en vervolg ik dit verhaal. Eerst wens ik iedereen van harte toe: "Blijf gezond".

PuNkEnStEiN, Morris2016, marja kroeze en 3 anderen vinden dit leuk/interessant.
  3. Jammer, maar net als voor jullie valt voor heel veel mensen hun vakantie in het water.
    Succes met het plannen maken voor augustus en laten we hopen dat het dan wel door kan gaan.

marja kroeze en Ad Verschoor vinden dit leuk/interessant.
  4. Och wat jammer, maar fijn dat jullie het meteen een jaar opgeschoven hebben.
    Ook wij zijn benieuwd of we in mei naar Lanov kunnen gaan.

5. Dat is jammer zo een mooie planning. Nu alles verplaatsen. Wij waren ook van plan om in mei te gaan maar hopen nu op later dit jaar. Blijf allen gezond :bloem::troost:

6. kuurgast

kuurgast Donateur

Jammer maar begrijpelijk, gezondheid is voor iedereen nu het belangrijkste.
    Waar ik ook aan moet denken is de vele Nederlanders in Tsjechië die grotendeels afhankelijk zijn van toerisme.
    Die zitten nu in heel zware tijden.

Franky, Morris2016, marja kroeze en 2 anderen vinden dit leuk/interessant.
  7. Heel jammer voor jullie, maar zeker verstandig. Nu maar aftellen naar augustus!

8. Ad Verschoor

Ad Verschoor Donateur

Vind ik dit leuk is dan altijd de vraag. Nee natuurlijk niet, maar leuk en mooi is het dat je eraan denkt. Ik ben het volledig met je eens en wens ze allemaal heel veel sterkte. Vooral geldt voor iedereen: Blijf gezond !!!!!!

PuNkEnStEiN, Franky, hgmw en 6 anderen vinden dit leuk/interessant.
  9. Die zullen zich moeten richten op de thuismarkt, want volgens de laatste berichten zit er voor de Tsjechen een vakantie in het buitenland dit jaar niet in. Dat is de andere kant van de medaille.

Ad Verschoor, henniekootstradekiel en marja kroeze vinden dit leuk/interessant.
  10. kuurgast

kuurgast Donateur

Wat bizar om dit nu te lezen.
    Overal zijn de evenementen geannuleerd en als mensen thuis een heksenverbranding willen houden moeten ze voorzichtig zijn vanwege de grootte droogte.

petra vindt dit leuk/interessant.
  11. Ad Verschoor

Ad Verschoor Donateur

Gisteren onze 50-jarige trouwdag gevierd met de kinderen/kleinkinderen in koppeltjes op visite. Het is een leuke dag geworden. Jammer dat de gezamenlijke vakantie niet door kon gaan, maar we hebben hem doorgeschoven naar 2021.
    Marja en ik krijgen, gelet op de positieve geluiden, weer enige hoop op een Tsjechië reisje eind augustus.

Franky, Lina en petra vinden dit leuk/interessant.
  12. kuurgast

kuurgast Donateur

Ad en Marja nog gefeliciteerd met jullie Gouden trouwdag. :bloem:
    Ik duim voor jullie Tsjechië reisje in augustus.

13. Pelhřimov

Pelhřimov Donateur

Ad en Marja, proficiat en nog heel veel leuke en vooral gezonde jaren samen :champagne::cheers::bloem:

14. 50 jaar, lief en leed en lief.
    Van harte.
    En op naar het volgende jubileum.

15. Ad en Marja, van harte en nog vele jaren.

16. Ad & Marja hartelijk gefeliciteerd met jullie 50e huwelijksverjaardag! Nog vele jaren samen in goede gezondheid!!!

Wij hebben omgeboekt naar 28 augustus tot en met 6 september 2020. We zullen zien wat het geeft tegen die tijd. Anders misschien in oktober!

17. Van harte, Ad! Het was me het feessie wel! :deuk:

50.jpg

marja kroeze, kuurgast en Ad Verschoor vinden dit leuk/interessant.
  18. Ad en Marja van harte gefeliciteerd:bloem:

19. Ad en Marja, van harte gefeliciteerd :bloem:

20. een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd Ad en Marja…..

Deel deze pagina