Rondreis door Moravië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

we gaan, na al vele bezoeken aan Tsjechie, o,a. Bohemen, Reuzengebergte en Praag, in de meivakantie Moravië verkennen.
We hebben bij slovakiatravel (www.slovakiatravel.nl) de volgende rondreis geboekt:9-daagse rondreis Tsjechië - Tour door Moravië.
We overnachten eerst een paar nachten in de buurt van Brno, daarna blijven we een paar dagen in de “Slovacko” regio (midden Moravie) om vervolgens door te rijden naar het Beskydy-gebergte.
Wie kent deze rondreis en/of wie kan ons informatie geven over bezienswaardigheden in deze omgevingen. We zijn natuurliefhebbers en houden van wandelen.
Alvast bedankt!!!
 

char

† In Memoriam
Geertz, ik ben in heel wat plaatsen daar geweest. Maar dat was rond het begin van de jaren '90. En we hebben er wel wat vakantieweken over moeten doen, ( "'87-''92 ) om al dit moois te bezoeken.
Ik zou zeggen: Gewoon gaan!!!...Laat het maar over je heen komen!!...

Char.
 

char

† In Memoriam
Mooi gebied daar!!
Maar lees, voor de gein, ook even, bij diversen>>> mooie vehalen>>> Char vertelt>>> verhaal nr. 1, en verhaal nr. 14. (pagina 2) En wat ook wel leuk is: verhaal 138 (pagina 14).
Veel plezier! Hier op dit geweldige Forum, maar zeker ook in Moravie!!!

Char.
 
Char,

bedankt voor je leuke verhalen:lache: , je vind het toch niet erg dat ik er meer lees he :lezen: . ik denk dat ook daar de afgelopen 15 jaar veel veranderd is, maar ik ben er niet bang voor dat we ons daar prima vermaken. Pfff krijg er nu al zin in.......:zwaai:
 
Bovenaan