Rijbewijs

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Jongens ik heb rijbewijs gehaald!!!! Het is een wonder maar ik heb het gehaald:lees: :deuk:
Ik kan het niet inhouden, wil ik graag met jullie delen...in 1 keer gehaald en niet verwacht!!!
Vanavond ga ik hem halen, en gelijk rijden dus mensjes rond om Rotterdam - oppassen ik ben op de weg!!!:tomaat: :deuk:

Groetjes;)
 
:yess: Joepieeeeeeeeeeeeee :cheer:

:clap: Van Harte Gefeliciteerd :party:

Gelukkig woon ik een heeeeeeeeeeeeel eind van je vandaan :D

Doe voorzichtig en heeeeeeeeeel veeeeeeel plezier ermee :yo:
 

Marcel

Moderator
kijk je uit : hier in de omgeving rotterdam is het een beetje glad !! :ja:

maar je gaat toch geen auto kopen toch ? daar zijn er al te veel van op de weg. :(

marcel
 
Nee joh, auto heb ik al long...;) maar was te laat om met die rijbewijs te beginen.:fluit: Er kwam altijd iets belangrijger tussen. :D Werk zoeken,taal leeren, beetje lol hebben...trouwen (hihi) ja en nu dus die rijbewijs !!!:deuk:
 

Macek

Geroyeerd Lid
Gefeliciteerd :bloem: en doe voorzichtig, veel plezier met je rijbewijs en je auto!
Weer een reden om de fles aan de getuite lippen te zetten, na zdravi!!:proost:
 
ik kan niet wachten als ik naar Cz in mij autootje gaat...niet meer afhankelijk zijn van anderen..lekker muziekje aan...ik zie het helemaal voor mij...Bedankt voor de felicitaties mensjes!
PS: Macek ik mag niet drinken als ik rij! Dan zal ik niet zo long genieten van die rijbewijs!:lees: :deuk:
 
ajka schreef:
ik kan niet wachten als ik naar Cz in mij autootje gaat...niet meer afhankelijk zijn van anderen..lekker muziekje aan...ik zie het helemaal voor mij...
Ik kan het me helemaal voorstellen, ajka! Ikzelf heb een jaar geleden m'n rijbewijs gehaald en had toen precies hetzelfde gevoel. En het is echt een kick als je dan in Tsjechië bent, wetend dat je die hele afstand zelf gereden hebt!
:clap: Dus van harte gefeliciteerd hoor, geniet er van!!! :yess:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Wees voorzichtig en hou je aan de regels, dan zul je des te meer plezier aan het rijbewijs beleven. Haast en spoed zijn uit den boze, beter tijdig te vertrekken en ook van het rijden te genieten. Succes.
 

Macek

Geroyeerd Lid
ajka schreef:
ik kan niet wachten als ik naar Cz in mij autootje gaat...niet meer afhankelijk zijn van anderen..lekker muziekje aan...ik zie het helemaal voor mij...Bedankt voor de felicitaties mensjes!
PS: Macek ik mag niet drinken als ik rij! Dan zal ik niet zo long genieten van die rijbewijs!:lees: :deuk:

Nee, ik vier jou feestje:cheer: :party: :yeah: , ik zet de fles aan de getuite lippen:proost: :deuk: , na zdravi!!
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Ajka dit is inderdaad een felicitatie waard, ik weet nog hoe ik me voelde, alsof je de hele wereld aan kan en tuf maar lekker rond, maak ze gek! ;)
 
Ooohhh Ajka, wat goed!! Van harte gefeliciteerd! Een rijbewijs geeft zoveel plezier, geniet er dus van!!! :bloem: :bloem: :bloem:
 
Macek schreef:
Nee, ik vier jou feestje:cheer: :party: :yeah: , ik zet de fles aan de getuite lippen:proost: :deuk: , na zdravi!!
O ja Macek! Dat is waar Dat heb je inderdaad geschreven! Ja goed lezen, hè? Stom van mij...nou maak maar er feest van voor mij!:lees: :fool: ;)
 
dus ben ik gisteren gaan rijden.....waarom heeft mij niemand voorbereid dat er best verschil is tussen diesel en benzine auto's? :kwaad: Onze auto rijd niet stationeer...dat inhoud dat ik dus gisteren en vandaag hoop mensen op de stop licht boos heeft gemaakt,omdat mij motor uitviel...:fluit: en dat niet maar 1 keer jongens en meisjes maar soms 2 of 3 keer achter elkaar , bij de zelfde stop licht...o ja en is er ook iemand opgevallen dat er te veel stoplichten zijn??? :confused: O ja en wie heeft nou verzonnen dat bij Saab moet je starten naast je en niet onder de stuur?:?: Ik geeft niet op,maar ik moet dus eigelijk opnieuw beginnen,net als of nog wel moet leren :deuk: rijden!!!
 

Pelhřimov

Donateur
scheuren.... Ajka, doe maar een beetje rustig aan want overal zijn snelheidsbeperkingen en controles. En de boetes zijn hier wat hoger dan die in Tsjechië :D
 
Bovenaan