Horeca Restaurants in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi allemaal! Ik ga volgende maand een weekend naar Praag. Heeft iemand tips waar je lekker kunt uiteten?

Enerzijds echte traditionele lokale restaurants waar je lekker kunt genieten van de Tsjechische keuken, anderszijds wat hippere/moderne restaurants?

Gr Nathalie
 
restaurant u bulinu www.ubulinu.cz, bredovsky dvur www.restauracebredovskydvur.cz (zit in een straat die parallel loopt aan het wenceslas square) en marianskeho obrazu www.umarianskehoobrazu.cz

en u houdku daar kun je tussen 11.00 en 15.00 uur voor rond de € 3,80 eten www.uhoudku.websnadno.cz/Restaurace-u-Houdku.html

en pastyrka met echte zigeunermuziek (zit wel vol toeristen) www.pastyrka.cz

als het wat mag kosten grosetto marina of grosetto namesti miru (vanwege het uitzicht zou ik voor marina kiezen, is wel wat duurder) www.grosseto.cz

en als je nog meer wil: deze staat boordevol tips van restaurants in praag http://czechoutchannel.blogspot.com/

ik zelf ga weer in februari, in ieder geval veel plezier gewenst in de mooiste stad van europa
 
Hoi allemaal! Bedankt voor alle reacties!! Ik ga sowieso toch voor het traditionele.. Ik vind het altijd jammer ergens naartoe te gaan en dan vervolgens iets te eten wat ik in Nederland ook kan eten.. Ik hoorde dat Mlejnice ook een goed restaurant is. Heeft iemand daar toevalling een keer gegeten? Ik zal inderdaad ook eventjes naar de topic "je favoriete restaurant of kroeg in Tsjechië"kijken. Nou nog 3 weekjes :) heb er alweer helemaal zin in!!
 
Ik woon in Amsterdam en zou iemand me vragen wat de beste restaurants hier zijn, zou ik wel wat kunnen stamelen, maar het antwoord toch schuldig moeten blijven. Praag is nog vele malen groter.

De beste restaurants zijn uiteindelijk die, die je zelf vindt. Een zelfgevonden weggetje onthou je namelijk langer dan een platgetreden pad.
 

kuurgast

Donateur
Bohemian Bites.

Where to eat while you're in Prague. Tips and independent, honest reviews.
Whether you're here in Prague for a weekend or for the long haul, life's too short to eat bad food!
Leuke facebook en website van een Britse journalist in Praag met nieuwste culinaire tips, trends etc.
 

kuurgast

Donateur
Kwam wat artikelen tegen over trendy hotspots in Praag:

De beste food-spots in Praag op vivelevoyage.nl.
Praag al etend leren kennen met Eating Prague Food Tour van wonderfulwanderings.com.
6 zahrádek, které musí kavárenský povaleč v Praze rozhodně navštívit zie informuji.cz.
= 6 tuinen, die een café-liefhebber in Praag zeker zal bezoeken. Staan foto's en links van de trendy tuin-cafe's.
Wat me opviel was dat ze allemaal aandacht gaven aan Styl & Interiér.
De website stylainterier.cz/kavarna is Tsjechisch ,maar onderaan staan menukaarten in PDF zie afbeelding.

menicka-snid.jpg


Andere blog van Eat > Hotspots "5x Eten in Praag" op de website eatrunlove.nl.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan