Horeca Restaurant Louis Armstrong a/d Italska in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ze hebben (hadden) twee vestigingen.. in Italska en in Čermákova .. De laatste vestiging zag er erg dicht uit toen ik er twee weken geleden langskwam. En zoals je zelf met de website merkte dat die het niet meer deed, denk ik dat beide restaurants niet meer bestaan.
 
het ging mij om de vestiging aan de italska.
als ik over een aantal weken weer in praag ben,
zal ik voor de zekerheid maar even bellen.
dan zie of hoor ik wel of de vestiging aan de italska ook gesloten is
dit is het enige restaurant op mijn restaurantlijstje die ik noch niet bezocht heb.
maar in de buurt is er noch keuze genoeg.
in ieder geval bedankt voor je tip.
een nieuwe tip die ik ontvangen heb is u dvou hrabalu cellar bar and restaurant .
adres chelcickeho 14.
de bramborak zou er erg goed zijn
in het centrum de straat bij lucerna zou ook een goede wijnbar zijn. vodickova 10.
u sudu.
is iemand bekend met deze bar??
 
in het centrum de straat bij lucerna zou ook een goede wijnbar zijn. vodickova 10.
u sudu.
is iemand bekend met deze bar??

U Sudu lijkt op een eerste gezicht een klein, krap wijnbarretje maar als je de trap omlaag eenmaal gevonden hebt, gaat er een wereld voor je open.
Het knusse barretje boven heet "Nebe" (de Hemel) en de catacomben beneden heten "Peklo" (de Hel). Beneden in de Hel vind je 4 zalen.
Het is hier altijd redelijk vol en er staat/stond een flipperkast (zie mijn topic over flipperkasten in Praag)
O ja, en je mag hier gewoon blowen.
 
Genoeg keuze rond Vinohrady.. Ik kijk voor nieuw restaurants wel eens op deze website.. http://czechoutchannel.blogspot.com/search/label/Prague2

U Sudu ken ik vooral als doolhof van ruimtes om 's avonds muziek te horen en een biertje te drinken.. Ik weet niet of er nog gerookt wordt, maar het is een behoorlijk rookhol.. Maar wel eentje waar je in een apart barretje nog punk muziek kon horen..

http://www.usudu.cz/ .. Maar misschien wordt met de wijnbar het barretje boven bij de ingang bedoelt...
 
Bovenaan