Regressief kindergedrag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Sins eergisteren lijkt het taalniveau te dalen tot onze kinderperiode
Een baby spreekt vanaf zijn eerste levensjaar met 1-woord zinnen.
Wel toegeven,het zijn zeer creatieve kindjes
smiley20.gif
 
D

Deleted member 495

Guest
Een forum waar de doelstelling is om Tsjechie te promoten, zou zich niet bezig moeten houden met woordraadsel en spelletjes. De laatste weken is dit forum doorspekt met en staat praktisch uitsluitend in het teken van ijshockey en een woordspel. Natuurlijk zijn er dan mensen die zeggen dat ijshockey wel degelijk met Tsjechie te maken heeft en dat het woordspel in hospoda staat. Gelijk hebben ze.
Maar toch kan het zo niet zijn dat ruim 70% van de postings uitsluitend daarmee te maken heeft. Dat gaat de doelstelling voorbij en de titel van dit forum zou dan beter aangepast kunnen worden. Welke titel, dat laat ik aan 'de spelers' over. Mischien draagt dit bij aan een 'sfeerverbetering' onder de leden. Misschien is het alleen te doen om meer hits te krijgen. Er zal wel een reden zijn om een woordspelletje te starten, maar het boet wel in op kwaliteit.
Jammer vind ik ook dat wederom mijn naam 2x in dat woordspel voor moet komen. Is dat om 'agressie' op te wekken, of is het juist om 'frustraties' kwijt te raken. Ik ga er dus niet aan mee doen. Maken jullie er maar een fijn verhaal van, maar zorg er dan wel voor dat het taaltechnisch klopt, want nu slaat het gewoon nergens op.
Ik wens jullie veel succes en veel plezier met dit soort van activiteiten.
 
Het is slim om wat lokkertjes te bedenken waardoor forumleden vaker op het forum komen kijken en langer on-line blijven. Het woordspelletje biedt op ludieke manier daarvoor een invulling: omdat het zo simpel is, kan het snel gaan en groeit het vlot als meerderen on-line zijn; de prikkel is dan aanwezig om toch nog maar even te blijven kijken en te reageren. Hokej was er ook zo eentje: velen op hetzelfde moment aan de PC gekluisterd en delen in hoog tempo gedachten en andere zaken uit. En ja, dat levert dan in verhouding meer postings op dan de wat meer doorwrochte teksten die we ook allemaal nog plaatsen; misschien wel dat we door die hokej- en woordspelpostings meer bezoek van vaste klanten hebben gehad en daardoor ook op andere onderwerpen meer postings hebben ontvangen. Zelf had ik het woordspel ook niet op de persoon willen spelen, maar tot nu toe blijft 't beschaafd.

confused.gif
Enne... de klager vóór mij heeft zowel bij hokej als bij woordspel in het begin zelf vrolijk meegedaan. Zo principieel zijn die bezwaren kennelijk niet geweest!
 
Wat nou weer? Is het nou nog niet afgelopen met al dat gezeur? Ga maar lekker op eigen zandhoop spelen, kids...
 
Jelen slaat de spijker op de kop! Er valt dus weer wat te zeuren (nadat er vrolijk wordt meegedaan), tenslotte valt het onder "Hospoda". Dus we kunnen schreeuwen wat we willen...... Ook deze topic valt onder HOSPODA, dus Robert, kom nou niet aan met
ot.gif
 
Robert, ik vind het ook een beetje raar, dat jouw naam in het spel voorkomt. Zelf zou ik het ook niet echt prettig vinden als mijn naam gebruikt wordt. Maar maak je er niet zo druk om. Dit is zeker niet om je te beledigen (denk ik).

De mensen op dit forum zijn bij elkaar gekomen door interesse of uit liefde voor een land. Dat schept een band.
Een aantal forumleden zijn forumvrienden geworden. Dan wil je ook over andere dingen kunnen praten.
Dat hoeft niet altijd per PM. Het mag ook wel in de 'hospoda'. Dan kunnen andere mensen ook genieten van de soms rare, grappige ideeen.
smiley20.gif
 
robert, jouw post bewijst ook weer waarde van 'kwaliteit'.... mss via zulke posts probeer jij je frustraties kwijt te geraken.. zielig
dus gasten: als jullie zin hebben in zo'n spelletjes, discussieren over sport(robert: binnenkort ek voetbal, vind je een spijtige zaak zeker?) doe gerust verder, het houdt ons forum levendig, en men moet niet altijd over serieuze zaken bezig zijn zoals,zaak opstarten in tsjechie, reisvoorbereiding enz enz...
 
Jezus... wat een toestand.
Ik wou een misschien flauw grapje maken en geen oorlog ontketenen. By the way... ik had het over ONS taalgedrag en CREATIEVE kindjes.
Maat 61 van schoenen?
DIT IS TOCH DE HOSPODA?
 
Gelukkig doet een grote groep mensen tegenwoordig nog harder zijn best om aan te tonen dat mijn (waarschijnlijk kinderachtige) besluit om minder frequent op dit forum aanwezig te zijn een onjuiste was...........

Bovenstaande is dus cynisch bedoeld voor het geval weer door iemand wordt opgepakt met het gevoel van humor van een hardgekookt ei.

En ja, ik weet dat het al meerdere keren is gezegd en persoonlijk ben ik ook geen onvoorwaardelijk voorstander van peis en vree, een beetje gecontroleerde mot en chaos moet kunnen, maar wat ik hier meekrijg, tart werkelijk ieder voorstellingsvermogen. Zelfs de mensen op mijn werk zijn minder recalcitrant en om hen in toom te houden, krijg ik nog eens betaald............ik dacht dit forum als ontspanning te kunnen gebruiken, hoe dom kan een mens soms zijn......
smiley6.gif


PS vite$$e gaat eraaaaaaannnnnnnnn
ot.gif
laugh.gif
yeah.gif
het spijt me, liet me nog even gaan ook....
 
Bovenaan