Recept: Krtkuv dort (molshooptaart)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pelhřimov

Donateur
Lady schreef:
Wie heeft er zin in,Krtkuv dort (en veel meer) zijn op www.smultaarten.nl, natuurlijk zij er ook foto's. Magda is heel erg goed in, ik heb al wat van haar op.:eten:
Lady, de taarten van Magda zien er erg lekker uit. En ik was toevallig vandaag in de stad, dus zijn we even langs het adres gelopen wat op de website staat. Maar we kon helemaal geen winkel of iets dergelijks ontdekken. Weet jij of het adres wat op de website staat nog klopt?

groetjes

Jeanne
 

Freddy2005

† In Memoriam
Is het wel een winkel Jeanne ? Misschien is het gewoon een normaal huis dat enkel op bestelling bakt. Zo ziet de website er trouwens uit, bestellen per telefoon of e-mail. De taarten zien er inderdaad echt lekker uit.
 
alice k schreef:
die lekkere molshooptaart maak ik al jaren, zelfs voor ik ooit in Tsjechie was geweest haalde ik deze mix in precies dezelfde verpakking in Duitsland. :)

Dus voor iedereen die in de buurt van de grens woont, zoek een beetje betere duitse supermarkt, daar staat die gewoon is de schappen. Is in ieder gevak iets minder ver dan Tsjechie.

Is het trouwens een Tsjechische taart???:confused:
NEE!!!
En ik ken persoonlijk geen Tsjech die deze taart koopt of maakt...
 
Freddy2005 schreef:
Is het wel een winkel Jeanne ? Misschien is het gewoon een normaal huis dat enkel op bestelling bakt. Zo ziet de website er trouwens uit, bestellen per telefoon of e-mail. De taarten zien er inderdaad echt lekker uit.
Zo is het idd, zij heeft geen winkel (zij is hier nog maar kort) dus vandaar. Maar met de bestellingen werkt het heel goed, misschien kan je een afspraak maken en dan langs komen, dat weet ik niet zo juist.
Ik ken haar taarten via een andere Tsjechische vriendin, haar heb ik nog niet ontmoet...te druk met andere Tsj meiden in de buurt.:lmfao:
 
barbie schreef:
NEE!!!
En ik ken persoonlijk geen Tsjech die deze taart koopt of maakt...
Voor Tsjechen is de taart te duur, de verpakkning+bananen+nog veel meer.Voor het geld kopen wij meestal een kant en klare taart, of bakken wij iets anders wat makkelijker is.Maar hier in NL doen wij deze taart om te laten zien, hoe super bakkers zijn we:D :D :D
 
Vandaag weer eens het boodschappenlijstje gemaakt voor de molshoop taart. Tsjechisch of Duits. In het sudeten stukje Tsjechië waar we veel zijn is hij in ieder geval met smaak ontvangen. Ook voor de Jeugdeducatie van ons Hoeksche Waards landschap een succesnummer. Dinsdag gaan we er weer van genieten. Dank je Jeanne!
 
Bovenaan