Ramenfabriek in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Weet je nog ongeveer hoe je die link vond? Was het een Tsjechische website of meertalig?
Was dat op het forum , een bedrijf in de omgeving Broumov of een algemeen bedrijf in Tsjechië.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook gekeken maar ik ben op zoek naar een ambachtelijk bedrijf die produceert. Deuren en kozijnen voor binnen op basis van eigen specificatie.

Bedankt kuurgast, voor jouw bijdrage. Ik ga zeker even kijken bij het bedrijf in Jablonné v Podještědí.
Mogelijk nog meer bedrijven van daar uit
 
Hallo ik ben ook op zoek naar houten ramen voor een chalupa. Heeft u nog bedrijven gevonden? Het Nederlandse bedrijf dat hiervoor wordt genoemd is denk ik niet meer recent. Het gaat om omgeving Jilemnice. Groetjes Natascha
 
Kijk eens naar okayokna.cz. Ik heb al mijn ramen en buitendeuren van kunststof van deze firma, maar ze maken ook al jaren houten kozijnen. Daar heb ik nog geen ervaring mee. Service was altijd perfect. Men geeft in Sobotka een adres aan waar ze al jaren weg zijn. Je kunt natuurlijk eerst contact opnemen.
 

kuurgast

Donateur
Soms duurt het wat langer voordat het antwoord komt.........
2015.......ik meen dat het bedrijf in Morava zat.
Misschien is het bedrijf in Velké Karlovice, regio Zlín, Zie tpeurookna.cz, ze spreken naast Tsjechisch ook Engels.
Op het Tsjechische deel van de website zie je bij "kontakty" dat er door het hele land dealers zitten.
2015.....Vond wel een Nederlands bedrijf dat deuren maakt in Lačnov, okres Vsetín.
Het Nederlandse bedrijf dat hiervoor wordt genoemd is denk ik niet meer recent.
.....Het hoofdkantoor is gevestigd in Dedemsvaart. Daarnaast zijn er productielocaties in Indonesië en Tsjechië......
 
Bovenaan