Raar bericht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Eigenlijk weet ik niet waar ik dit onder moet zetten daarom maar bij diversen!
Zijn er nog meer leden die zo’n raar privebericht hebben gekregen van ene Olivia Jackson??
 
@kuurgast Maar niet onder de naam Olivia Jackson. :denk:

@elske Welke gebruiker verstuurde dat bericht aan jou? Moet je kunnen zien bij het plaatje, de avatar (op de afbeelding hieronder ben ik dat dus) links naast het bericht.

Knipsel.JPG
 

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Alle gekheid - ook die van mijzelf/Punk - op een stokje: laten we eerst even bij het onderwerp blijven en afwachten wat elske eventueel nog te melden heeft.
 
Was echt heel raar bericht, ze had gekeken op mijn gebruikersnaam dit vond ze wel interessant 😔
En ik moest haar terug schrijven dan het ze een verrassing ..............
Ik heb nergens op gereageerd.
 
Dito, gemeld als spam.
Soms vraag ik mij af wat het doel is en het resultaat.
Het bericht was zo raar dat (denk ik) 99% dit als nep leest.
Maar het zal te doen zijn om die 1%

Als je Oliviajack4u googled krijg je iets Russisch,

Mijn bericht was in het Engels, maar ik zie ook dit;

Ahoj! Jsem Olivia Jackson!
Já ze Spojených států, jak se máte! doufám, že jste v pořádku a ve dokonalém zdravotním stavu. Prošel jsem váš profil a přečetl jsem si ho a zaujal mě, pokud vám to nevadí, bude se mi líbit, když mi napíšete na toto ID (olivia.33.jack@gmail.com), doufám, že se vám brzy ozvu, já bude čekat na vaši poštu, protože vám musím říct něco VELMI důležitého. Hodně lásky Olivia!
 
Laatst bewerkt:

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Ik begrijp het niet helemaal. Jullie krijgen spam via PM, maar PM's kunnen bij mijn weten alleen verzonden worden door forumleden. Welk forumlid heeft het dan aan jullie verstuurd? Misschien er de volgende keer even een screenshot of foto van maken en hier plaatsen...
 
Bovenaan