Presentatieavond "Nederland met alle zintuigen": verkopers nederlandse producten gezocht

Topic in 'Wonen & Werken' gestart door Thore, 08-04-2018.

1. Op 10 juni 2018 organiseren we in het dorp Tuklaty, 20 km ten oosten van Praag, een avond onder de titel "Nederland met alle zintuigen" (Holandsko všemi smysly). Zoals de titel al aangeeft willen we de plaatselijke bevolking (uit de wijde omgeving van Český Brod) laten kennis maken met Nederland op een zo gevarieerd mogelijke manier. Er zullen wat presentaties zijn over typisch Nederlandse onderwerpen, studenten Neerlandistiek van de Karels Universiteit zullen op een vermakelijke manier iets over de taal vertellen, het zangkoor Vox Bohemica uit Český Brod zingt een drietal Nederlandse volksliederen in een 4-stemmige bewerking van Jetse Bremer en er zal natuurlijk de mogelijkheid zijn om Nederlandse culinaire eigenaardigheden te proeven.

Voor dit laatste zoeken wij bedrijven die handelen in kaas, vis, stroopwafels, enz. die hun typisch Nederlandse product willen laten proeven en te koop aanbieden om naar huis mee te nemen.

Deze avond is in het kader van een regionaal muziekfestival in de maanden mei en juni (Podlipanské hudební slavnosti) waarvan de vrijwillige entreegelden ieder jaar worden besteed aan de restauratie van een historisch gebouw, orgel etc. Dit jaar is als doel aangewezen het 18de eeuwse kasteel van Tuklaty dat na jaren van verval langzaam maar zeker weer wordt opgeknapt tot het gemeenschapshuis van het dorp. Het evenement zal ook in dit gebouw plaatsvinden. De kosten van het evenement zullen daarom volledig gedekt moeten worden door sponsors. Daarom stellen we het op prijs wanneer u uw product ter beschikking stelt voor het proeven met als tegenprestatie de mogelijkheid tot verkoop en naamsvermelding. Ook enkel financiele sponsoring door Nederlandse bedrijven die op de Tsjechische markt aktief zijn, is natuurlijk meer dan welkom. Het totale budget zal niet zo groot zijn, dus we zijn blij met iedere kleine bijdrage.

Wilt u meer weten, dan is mijn telefoonnummer ***** en e-mail *****

En natuurlijk is iedereen welkom. Meer informatie over dit evenement en het gehele muziekfestival zal de komende tijd terug te vinden zijn op https://www.facebook.com/podlipanske.slavnosti/

Bij voorbaat dank!

Thore Ammerlaan

Bewerkt door een moderator: 16-07-2018 om 12:25
    lexHeezius, Stadla, Ad Verschoor en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Wat een geweldig stimulerend bericht en een prima programma. Heel leuk om te weten!
    We gaan kijken hoe we dit in onze agenda gaan plannen.
    :toppie:

3. Als er kroketten zijn dan kom ik ook

4. Ik rijd morgen naar NL om bitterballen te kopen. Is dat voldoende? Of zal ik er ook maar een doosje kroketten bij doen?

Deel deze pagina