Praag activiteiten

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Laatste en belangerijke vraag :P ik ga zondag namelijk hier weg...

Heeft u ervaring met de markt van SAPA a.k.a. little Hanoi
Op internet las ik dat het wholesale is, is het dan mogelijk om kleren/dingen van daar te halen? Hebben jullie op dit gebied ervaring?
ik heb die prazka tirzine bezocht, viel best wel tegen, zelfde producten als haagsche markt maar dan twee x zo duur
 
Hallo,

Ik ben helaas niet geweest naar de SAPA market, omdat ik bang was het risico te lopen dat daar
niets koopbaar is voor mij aangezien ik op verschillende sites heb gezien dat het voor handelaars is
en dingen in grote aantallen verkopen. Tevens las ik dat mensen daar heen gaan voor het `heerlijke vietnamese´ eten
Daar ben ik helaas ook geen fan van.

Wat ik wel heb gedaan is
- De koningsroute afgelegd
Heel leuk vond ik dat. Hierdoor hebben we ook merendeels van de touristen dingentjes bekeken van praag. Helaas had ik de volgende dagen daardoor minder te doen omdat we bijna alles gezien hadden.
- Castelen bezocht en tuinen
- Vietnamese markt bezocht
Heel leuk, anders, maar toch het zelfde. Zelfde producten als de haagsche markt of iets dergelijks maar duurdere prijzen
De personen die de producten verkochten waren erg plakkerig en verkochten dingen best wel duur
Als je voor nep merk tassen zoekt, raad ik je dat sterk aan. Main thing to do is onderhandelen!!!
Niet met kinderen gaan want je kan hun netvlies erg aantasten!! Gwn nasty stuf hebbe ze daar!
- Wenscaplein bezocht HEEL VAAK
Hele leuke winkels, Super duur,
Maar het zelfde als Nederland bijv Hm enzo
`tjechische lokale´ winkels verkopen gewoon precies dezelfde producten die je kan halen bij de markt in nederland ZONDER GRAP.

Een reis naar Tjechie is aanteraden als
- je van museums houd of geschiedenis houd
- of als je van uitgaan uit dat kan je dr ook doen

Tjecie is een zeer mooi land met mooie gebouwen, maar ik denk niet dat ik er nog naar heen ga
 
Bovenaan