Poolse markt nabij Reuzengebergte?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben op vakantie in Harrachov en ben op zoek naar een Poolse markt net over de grens met bv wollen sloffen, schapenhuiden, houten speelgoed, handgemaakte kaarsen etc. iemand tips?
 
Vandaag zijn we naar Szklarska Poreba en Kaparcz geweest. De markt onderweg naar Jelenia Gora kwamen we ook tegen. Kaparcz was een prachtig plaatsje, een markt hebben we niet gezien wel veel winkeltjes. Veel met deze spullen, maar erg leuk. Zijn super geslaagd. Ik heb een prachtig groot patchwork schapenhuid, gemaakt van allerlei verschillende soorten vacht: kleuren en textuur voor 50 euro. Ook voor sloffen zijn we geslaagd. Ik heb wel al wat kaarzen gezien , maar niet veel. En geen kristal vreemd genoeg. Onderweg kwamen we langs Western City, waar we een rit met een paardenkoets hebben gmaakt van een half uur. En een western show hebben gezien. Missie helemaal geslaagd, leuke dag geweest ondanks het mindere weer. Prachtig was het trouwens onderweg, leuke rit gemaakt.
 

kuurgast

Donateur
geen kristal vreemd genoeg.
Kan je toch genoeg van kopen in Harrachov. ;)
__mg_7466_1__D2013_08_14_Tm12_41_072264.jpg


Ben je in de winkel bij het museum geweest?
 
Piechowice-Huta Julia-Sklep Firmowy
Op de weg van Sklarska Poreba naar Jelenia Gora is de eerste afslag naar Piechowice en daar is de fabriekswinkel van Huta Julia met bedrijfswinkel (kristalfabriek)
 
Bovenaan