Penzion Zamecek in Janovicky Broumov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Marcel

Moderator
is dat het laatste pand aan de linker kant van de weg voor je het bos in gaat ?
vorig jaar was dat gesloten. beetje veel financieele problemen. ik had nog niet gehoord dat het weer open zou zijn.
men had te weinig gasten voor slapen en mensen voor het eten. de prijzen op de menkaart lagen bijna 2x zo hoog als je gemiddeld moest betalen in Tsjechie.
 
Ik heb geen idee of het het laatste pand is. Ze stonden afgelopen weekend op de fiets en wandelbeurs in de Rai.
De prijzen vallen inderdaad mee, volgens de website.
Wat wij graag willen weten is of je in die omgeving fijn kunt wandelen en of het penzion gezellig is om daar een week te zijn.
 
Wij verbleven er in juli vorig jaar, het was inderdaad pas heropend sedert het voorjaar. De uitbaters zijn Nederlanders en we hebben het er wel naar onze zin gehad.
De kamer vonden we wel wat klein en niet zo confortabel ( niet veel ruimte om bv toiletgerief te leggen) maar dat zou zeker geen reden zijn om er niet terug te keren. Het was wel een kamer vooraan en de goedkoopste misschien zijn de duurdere wel groter, veel hangt natuurlijk af van wat je zelf verlangt.
Ik merk dat velen onder jullie houden van een kampvuur 's avonds en deze mogelijkheid is daar dus ook.
Voor mij is het wel een aanrader.
 
Bovenaan