Pension Zamek Rudnik

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo

Ben net nieuw op dit forum en al een vraagje.

Wie is er bekend met het pension Zamek Rudnik, van de familie Baierl? Is dit een goed adres om je wintervakantie door te brengen.
Hoe ver/ hoe lang is het rijden naar de wintersportgebieden Cerny Dul en Janskr Latske.
Graag reactie

Henk
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Het pension Zamek is niet zo ver bij ons vandaan, ziet er gaaf uit aan de buitenkant, ben helaas nog niet binnen geweest. Heb weleens mensen gesproken die hier verbleven die waren best tevreden. De skipiste van Cerny Dul is hier ongeveer 10 km vandaan schat ik en Janske Lazne ongeveer 15 km.
 
Kan op de website geen prijzen vinden !
Weet iemand hier toevallig wat het een en ander kost daar ?

Groetjes

Bert
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Dat zou idd goed kunnen, vandaar de lage prijs misschien ook. Maar ja voor sommige mensen is dit geen probleem.
 
Ik heb nog een site gevonden met wat recente informatie over pension Zámek Rudník.

Pension heeft 40 kamers, alle kamers met badkamer en TV/sat. Ontbijt tegen toeslag.
Prijzen voor de winter/zomer 2006: 1-pers.kamer 400,- p.d., 2-pers.kamer 700,- p.d en 3-pers.kamer 900,- p.d.

Is evengoed zeker niet duur!;)

Mocht het iemand interesseren, prijzen incl. ontbijt: 1-pers.kamer 470,- p.d., 2-pers.kamer 800,- p.d en 3-pers.kamer 1000,- p.d.

Ik wil nog even vermelden dat ik geen belangen heb bij deze accommodatie, mocht het zo lijken.:D
 
Bovenaan