Pension "Later"

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Macek

Geroyeerd Lid
Pension \"Later\"

Enige tijd terug was er een programma op tv over nederlanders die zich vestigden in Tsechie. Het ging o.a. over pension "Later", maar de lokatie is mij ontgaan. Wie kan mij vertellen in welke plaats dit pension zich bevind, zo dat ik er een kijkje kan gaan nemen, bij voorbaat dank, pivonist Macek.
 
Re: Pension \"Later\"

Ik heb het ook gezien, maar de plaats is mij ook ontgaan. Maar misschien heeft iemand beter opgelet! Veel succes verder.
 
Re: Pension \"Later\"

Niet zo slim deze Nederlanders.
monkey.gif

Als mensen naar dit pension zouden willen en ze zoeken in een of ander zoekmachine, dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Hadden ze een originelere naam moeten kiezen haha. Maar misschien is 'Later' wel hun familienaam?

Hoe heette het programma en op welke zender was het?
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Re: Pension \"Later\"

Ik kan alleen in Google vinden dat er een pension "Later" in Svratouch zou moeten zitten, maar op de officiele website is er niets over te vinden...
 
Re: Pension \"Later\"

Ik weet wel dat zij de bemiddeling hebben gedaan via Tsjechie Totaal. Misschien kunnen zij je verder helpen.
Succes !
 
Re: Pension \"Later\"

Macek, pension later ligt inderdaad in svratouch. Dat is een klein dorpje naast Svratka, waar ik vandaan kom. Wat wil je nog weten? Misschien kan ik je helpen.
 
Re: Pension \"Later\"

Dat pension wat in RTL-nieuws verscheen dat via tsjechie-totaal was gekocht heet nu Nas Sen en staat op de website www.onzedroom.nl dat heette geloof ik eerst pension later en is nu omgedoopt tot Nas Sen.
Groetjes Albert
 
Re: Pension \"Later\"

Ik heb het ook gezien. Dan was het wel een oude reportage, op de gevel stond wel degelijk Pension LATER.

Maar misschien is het LATER hun droom geworden.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Re: Pension \"Later\"

Dekuji allemaal, leuk zoveel reacties, maar nu ik toch bezig ben wie weet nog meer pensions die door Nederlanders worden gerunt. Dan heb ik van de zomer weer een nieuw doel, Tsjechie in de ronte rijden op zoek naar Nederlandse pioniers. bij voorbaat dank. vr. gr. Macek
 

Macek

Geroyeerd Lid
Re: Pension \"Later\"

Dekuje Marek
worshippy.gif
, maar ik heb een e mail gekregen over pension Later, het is www.onzedroom.nl.
sorry voor de late reactie maar ik kreeg deze e mail deze week. vr. gr. pivonist Macek.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Re: Pension \"Later\"

Nogmaals excuus Mirek voor het verkeerd schrijven van je naam, bij een eventuele ontmoeting cosumptie naar keuze tegoed
tongue.gif
vr. gr. Macek
 
Re: Pension \"Later\"

Dat geeft niet hoor, ben al gewend dat ze in Nederland niet in een keer mijn naam goed hebben. Maarre die consumptie
smiley20.gif
groetjes marek
smile.gif
 
Bovenaan