Pension Josef in Frantiskovy Lazne - ervaringen?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad Verschoor

Donateur
Ik ben alweer begonnen met de voorbereiding van onze vakanties in 2017 en op vrijdag 21 april hopen wij te beginnen in Frantiskovy Lazne en haar regio in West-Bohemen.
Mijn vraag aan jullie is: Wie kent en heeft ervaring met pension Josef (www.pensionjosef.cz) in Frantiskovy Lazne. Uiteraard hoor ik ook graag andere ervaringen in deze regio. Wij zoeken altijd naar pensions met restaurant.
 
Leuk om jullie plannen te lezen!

Wij vertrekken op 23 april weer naar Brod u Stribra, dus als jullie in de buurt zijn: de koffie staat klaar hoor!
Ook gaan we nog naar het huis in Porezanky en daar is de koffie ook bruin! Mocht het in jullie planning passen, dan zien we jullie graag!
 
In de directe omgeving heb je de plaatsen Marianske Lazne en Cheb, en natuurgebied Soos, allen een bezoekje waard. Maar er is nog veel meer. Op goed geluk rondrijden in de mooie streek levert ook vele verrassingen op, zo is mijn ervaring. Ben er driemaal op vakantie geweest, eenmaal in Krasna Lipa en tweemaal in Sindelova, beide in de omgeving van Karlovy Vary, en heb er hele goede herinneringen aan.
:)
In de Foto- en Videogalerij, rubriek West Bohemen, is veel te zien.
 
Bovenaan