Pension Chata Kycera in Moravië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste mensen,

Ik ben nu samen met het gezin (vrouw en 2 kids) in pension + chata verblijf in het plaatsje Prostřední Bečva - vlakbij Roznov. Dat ligt verder weer vlak bij de berg waar je de beeltenis van "Radegast" kunt waarnemen.

Het pension heeft 8 kamers. Er is een zaal (waar vrienden van ons hun trouwerij hebben gevierd :)) en uitstekend restaurant + bar. Qua faciliteiten is er een zwembad en kinderpoedelbad. Daarnaast een volleybalveld (op zand, dus je kunt ook prima voetvolley doen). Trampoline en een glijbaan.

Wij verblijven zelf in 1 van de 8 chata's en die zijn basic, maar voor ons prima. Boven 2 slaapkamers met ieder 3 of 4 bedden en beneden een keukentje (maar genieten van de lokale warme keuken geniet toch steeds onze voorkeur :)).

In de buurt zijn veel welness faciliteiten en dus heb je in onze ogen het beste van de 2: een accommodatie waar veel Tsjechen zelf verblijven en binnen 5 km enkele welness hotels. Ik ben de enige "buitenlander" en iedere gast die wij hebben meegemaakt is Tsjechisch (ook gelet op de nummerplaten).

Ik heb geen belang bij deze toko, maar wilde het wel graag met jullie delen. De mensen hier zijn zeer vriendelijk en gastvrij. En mogelijk hebben bezoekers van deze website belang bij een review van hen. Mocht je vragen hebben dan help ik je graag, maar bezoek anders de website: www.kycera.cz
 
Bovenaan