Pec pod Snezkou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ze bedoelen alleen de skikaart. je kunt wel van cerna hora naar pec via een wandelpad dat kan met ski's maar het is niet allemaal naar omlaag en sommige stukken zijn plat dus dat wordt een combi van skien en langlaufen. er zijn trouwens ook ski kaarten van een gedeelte van het gebied te koop.
 
Zal ik doen Ad, we zijn met 36 man dus verhalen genoeg. Tsjechie is zo wie zo een geweldig land wij komen er inmiddels alweer 20 jaar het bevalt zo goed dat we momenteel bezig zijn een oude boerderij te kopen. Als het een beetje mee zit dan moet dat met een maand of twee geregeld zijn. En morgen ga ik er ook weer heen voor een paar dagen om van alles te regelen we zijn er maar druk mee haha.
 

kuurgast

Donateur
Weinig.......alleen wat je op het wereldwijdeweb kan vinden. ;)
Penzion Zákoutí ligt dichtbij de skipiste en de website zakouti.cz alleen in Tsjechisch met "Restaurace > Stálé menu" menukaart in Engels erbij.
Hotel Hvězda is in het centrum van Pec pod Sněžkou. De uitgebreide website hotelhvezda.cz zelfs in Nederlands.
De mapy die ik erbij heb gelinkt is de winter-versie, want dan kunnen kleine wegen afgesloten zijn ivm sneeuw en langlaufroutes.
Je kan alle accommodatie ook vinden op pecpodsnezkou.cz/en/accommodation.
Alles over het skigebied daar skiresort.cz/en.
In Tsjechië moet je net als in NL de corona QR-code in horeca tonen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan