Parachutespringen in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste mensen,

Ik wil informatie over parachutespringen in Tsjechië.

Eerst wat info:
In Teugen kan je een opleiding volgen AFF.
Dat houdt in: eerst een dag grondtraining en daarna 7x een sprong waarvan de eerste drie met twee instructeurs, daarna nog twee met een instructeur die met je meespringt en de laatste twee sprongen maak je helemaal zelfstandig.
Allemaal vanaf 12.000 ft hoogte (zo'n 4 km), waarbij de eerste 45 seconden dus een vrije val is.
Kosten van dit geheel ongeveer € 1200,-

Kan zoiets ook in Tsjechië en wat zou dan daar het prijskaartje zijn?

Martin
 
Heel erg bedankt Dennis en Kuurgast.

Nu heb ik nog één vraag die mijn jongste zoon graag beantwoord wil hebben en ik kan maar een heel klein beetje lezen van wat er allemaal staat.
Hij heeft onlangs hier in Nederland zijn AFF papieren gehaald en mag nu zelfstandig springen.
Mag hij dat dan ook in Tsjechië? De mensen in Teuge wisten dat niet met zekerheid te zeggen.
 

kuurgast

Donateur
....Mag hij dat dan ook in Tsjechië?
Ja ,maar......

What if i have a license and want to come for a jump with you guys?

Well firstly send us an email to ******** , it’s always good to include information like where did you finish your license, include a copy or a scan of your license, your logbook, and a medical card stating you are fit for skydiving. After we check out your credentials, we’ll just figure out how to get you to the dropzone and blue skies await!
Bron:en.skyservice.cz/en/faq.

Dus stuur een mail met scan van licentie + logboek + medische bewijs naar hen.
Criterium zal waarschijnlijk zijn logboek zijn met minimaal 5 tandemsprongen en 10 zelfstandige sprongen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan