Overnachtingplaatsen voor campers

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Bedoel je parkeerplaatsen langs de weg, waar je in je camper kunt overnachten, zonder dat je een camping op moet zoeken?
Onbetaald overnachten, dus?

Char.
 
in Duitsland, frankrijk en nog andere landen worden er plaatsen gemaakt om met een camper te overnachten mits een kleine vergoeding
 

char

† In Memoriam
in Duitsland, frankrijk en nog andere landen worden er plaatsen gemaakt om met een camper te overnachten mits een kleine vergoeding
Dat is duidelijk!!!.. maar Frankrijk en Duitsland zijn grote landen... En Tsjechie ( en NL, en BE ). dus niet. Bovendien speelt mee, dat Duitsland en Frankrijk, doorgangslanden zijn..En ook al ga je daar, wel of niet, op vakantie... je moet er voor een klein of groot gedeelte "doorheen "!!...
Daar hebben ze in Tsjechie geen last van!!..Tsjechie is immers de eindbestemming...Dan ga je daar toch niet langs de weg staan.....
Campings zat ...

Char.

_________________________________________
Char. ...VVV.CZ...
 
Nou, nou Char, niet zo snel reageren als je niet weet waar het echt over gaat. In Nederland zijn ook veel camperplaatsen hoor, vergis je niet. Bovendien is een camperplaats iets geheel anders dan 'langs de weg staan'. Er zijn werkelijk prachtige camperplaatsen en als ik het goed heb begrepen dan komen er ook steeds meer in Tsjechië.

Heb je camperplaatsen in Tsjechië al gegoogeld Liliane?
 

char

† In Memoriam
Loura, bedankt voor jouw terechtwijzing...
En ik weet echt wel wat camperplaatsen zijn....

Char.

________________________________________________________
Char. ...loopt soms te hard van stapel...
 
bedankt.Maar hoe kom jeaan die plaatsen? Bestaat er zoiets als een lijst of kaart?Misschien kun je me verder helpen, daar we van plan zijn toch een paar weken rond te trekken.Dan kunnen we onze reis misschien daartoe richten.In ieder geval je hebt me toch al geholpen.
 
Bovenaan