Overnachten in Duitsland

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij slapen altijd in hotel "Haas" in Schnaittenbach. Erg leuk en net hotel langs de weg naar Tsjechie. De eigenaar met zijn gezin ontvangt zijn gasten altijd vriendelijk en persoonlijk. Leuke ruime kamers en vooral heel schoon.
 
wij zijn in een etaphotel vorig jaar geweest.in leipzig
is prima bevallen,kwamen s'avonds laat aan,wilden nog iets eten,de mevrouw bij de receptie wat het mocht zijn,waarop wij zeiden dat het niet al te ver meer moest zijn van het hotel want de kinderen wilden ook wel onder de wol.
je kon bij haar pizza of pasta bestellen en kon dat gewoon daar gebruiken waar s'morgens ook het ontbijt word gegeven.
een automaat is er,dus er was een lekker koud biertje bij.
de kamers zijn niet luxe(maar wat wil je voor die prijs)maar wel schoon.
wij hadden 2 kamers omdat er maar 3 op 1 kamer kunnen
mijn man met onze oudste zoon,en ik met ons oudste dochter en jongste zoon.
de terug weg zouden we hier ook weer gaan slapen,maar omdat we mooi door konden rijden,en redelijk vroeg waren vertrokken(half 11)
besloten we halverwege door te rijden(we stoppen zo om de 2 uur even voor een sigaretje en dan kunnen de kinderen ook even de benen strekken)we hebben toen naar het etaphotel gebeld en gevraagd of het een probleem was als we niet kwamen,dit was geen probleem want we hadden ruim optijd gebeld,we hoefden ook geen kosten hiervoor te betalen.
s'morgens een prima ontbijt daar en je kan weer verder.
we rijden nu in 1 keer door omdat we dat prettiger vinden.
en doen er dan in de winter ongeveer 10 uur over maar de kinderen vinden dit geen probleem,vermaken zich prima
maar een etap hotel kun je dus best doen.
 
Herfstvakantie

We gaan in de herfstvakantie naar Tsjechie. Graag willen we een overnachtingsadres rond Wurzburg. We rijden pas zaterdag rond een uur of 4 van huis en zijn rond 10 uur bij Wurzburg.
Groeten, Benthe.
:zwaai:
 
In 2004 hebben we een keer overnacht in een motel in de buurt van Nurnberg, maar dat was gruwelijk duur en lekker geslapen hadden we ook niet.

11 uur rijden met meerdere (jonge) chauffeurs en veel stops is wel te doen.
 
Goed overnachtingsadres

Hallo,
Wij gaan al zo'n 7 jaar 4 a 5x per jaar naar Lipno nad Vltavou (Riviera Lipno).
We hebben een leuk overnachtingsadres langs de A3.
Bij benzinepomp Steigerwald de snelweg verlaten via een klein weggetje, 500m verder is Pension Klaus.
Weingartsgreuth 55, 96193 Wachenroth.
Snel reserveren noodzakelijk: 00499548364
Leuk pension, waar je de auto in de garage kunt parkeren als je op tijd bent.
Wij zijn met zijn tweeën 42 euro kwijt voor een kamer met ontbijt.
Ze hebben ook familiekamers.
Ik raad je aan om over de snelweg naar Linz te rijden en niet via Guglwald, of je moet van spanning houden. Op vrijdag is het altijd erg druk op de snelweg en zeker met Kerst. Wij vertrekken die zaterdag erheen.
De laatste tijd hebben we veel files gehad.
Groetjes :cheers:
 
Overnachten bij Hannover

Wij zijn van plan 21 december in de middag te vertrekken naar Tsjechie. We willen in de buurt van Hannover overnachten en de volgende dag verder reizen.
Weet iemand of er in de buurt van de snelweg mogelijkheden zijn om te overnachten?
 
Overnachting in duitsland

Wie kan mij aan een goedkope overnachting helpen voor 2 vol en 2 kinderen, het is maar voor 1 nachtje en moet op ong 400/500 km van uit zwaagwesteinde zijn, in de buurt van hannover of bv magdenburg, het mag wel simpel zijn met wel een ontbijtje als het kan.
 
Hoi,

wij gaan met de carnavalsvakantie op weg naar Spindleruv Mlyn en willen graag ter hoogte van Dresden overnachten. Weet iemand een leuk pension of hotel (niet te duur) voor 2 volwassenen en 2 kinderen?

Als je een adresje hebt, laat het me even weten.

bedankt,

Manuela
 
Bovenaan