Overnachten in bouda's

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo

Volgend jaar willen wij in augustus weer met de caravan 3 weken naar Tsjechie.:ja:
Wij willen dan de caravan op de camping laten staan, en 'n paar dagen gaan wandelen in het reuzengebergte en slapen in bouda's die we dan tegenkomen. Wie heeft hier ervaring mee, heeft tips voor ons. Waar moeten wij op letten e.d.
 
Wat ik tegenkwam, bij het opzoeken wat een bouda was en daarbij door de halve Indische cultuur werd rondgeleid, was, dat het verstandig zou zijn ruim vooraf te reserveren.
En verder zag ik nog wat arrangementen, maar daar wordt met een groep gelopen (en dat doen alleen pacifisten die voor het overige tegen marcheren zijn, maar dat is een puur persoonlijke opvatting).
 

kuurgast

Donateur
Mijn broer vond de bouda's eind juni perfect tijdens zijn eerste kennismaking met Tsjechië.
Afstand tussen de diverse bouda's is heel goed om per dag te lopen. De tent had hij daar niet nodig.
Seznam/Lijst met boudy van Krkonoše zie krkonosskeboudy.cz. Als je die aanklikt verschijnen foto's met Tsjechische beschrijving en aan rechterkant alle info van website en GPS-coördinaten.
 
Bovenaan